دوئل آرژانتین با فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ / خروس‌ها هماهنگ‌ترند

کارشناس بین‌المللی فوتبال در خصوص وضعیت تیم‌های صعودکننده به نیمه نهایی، گفت: مراکش و کرواسی تیم‌های مقابلشان را به سختی می‌اندازند ولی فرانسه و آرژانتین را در فینال جام جهانی می‌بینم.

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس بین‌المللی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌ نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: فرانسه نسبت به دیگر تیم‌های راه‌یافته به نیمه نهایی، بسیار هماهنگ‌تر است و اگر بخواهم پیش‌بینی در خصوص فینال جام جهانی داشته باشم، باید بگویم که به نظر من آرژانتین و فرانسه به فینال می‌رسند.

او ادامه داد: معمولا بازیکنان مطرح و معروف با کیفیتی که در باشگاه‌ها بازی می‌کنند، آن کیفیت و عمکرد را در تیم ملی به نمایش نمی‌گذارند. 

نصیرزاده از نگرانی فیفا درمورد کاهش جذابیت رقابت‌های ملی خبر داد و گفت: مسئولین فیفا و برگزارکنندگان جام جهانی نگرانی قابل توجهی در خصوص جذاب نبودن مسابقات ملی دارند، آن‌ها از این موضوع که تماشاگران جام جهانی در آینده افت پیدا کنند و دیگر رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار نباشند، دلواپس هستند.

بیشتر بخوانید

رکورد بایرن مونیخ در جام جهانی!

کارشناس بین‌المللی فوتبال با گسترش صحبت‌های خود در خصوص چرایی ضعف عملکرد بازیکنان در جام جهانی، گفت: نزدیک ۶۰ سال است که انگلیسی‌ها اهمیت چندانی به تیم ملی انگلستان نمی‌دهند؛ دلیلش هم می‌تواند این باشد که بازیکنان مطرح این تیم و تیم‌های دیگر از لحاظ مالی از فدراسیون فوتبال کشورشان تأمین نمی‌شوند.

نصیرزاده با تذکر این نکته که همه بازیکنان در تیم ملی دچار ضعف نمی‌شوند، بیان کرد: البته این را هم باید گویم که مواردی که گفتم، صرفا درخصوص بازیکنان معروف و مطرح است، بازیکنانی که بدنبال باشگاه‌های مطرح هستند، این را خوب می‌دانند که عملکرد خوبشان در جام جهانی می‌تواند آن‌ها را به تیم‌های لیگ برتری خوب برساند.

هوشنگ نصیرزاده در پایان درباره درخشش مراکش و عملکر خوب کرواسی، بیان کرد: کروات‌ها به لطف پنالتی و برنامه‌ریزی که در ضربات پنالتی داشتند به مراحال بعدی راه یافتند. مراکش هم تا کنون خوب ظاهر شده است و می‌تواند فرانسه را به زحمت بیندازد.

به گزارش ایسکانیوز، در رقابت‌های نیمه نهایی جام جهانی قطر؛ آرژانتین و کرواسی در روز سه‌شنبه ۲۲ آذر به مصاف یکدیگر می‌روند و چهارشنبه ۲۳ آذر هم رقابت فرانسه و مراکش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =