درخشش دانشجویان پسر کاراته‌کار و دختران وشوکار واحد کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور

دو دانشجوی کاراته کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در همکاری با تیم واحد خرم آباد به عنوان نماینده منطقه 5 با کسب دو مدال، موجب قهرمانی این تیم شدند، تیم وشوی دختران کرمانشاه نیز نایب قهرمان مسابقات کشوری شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از واحد کرمانشاه؛ سعید مرادی رئیس تربیت بدنی واحد کرمانشاه گفت: همزمان با برگزاری مسابقات کشوری کاراته خواهران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرمانشاه مسابقات کاراته برادران نیز به میزبانی واحد خرم آباد برگزارشد و دو دانشجوی واحد کرمانشاه موفق شدند با کسب دو مدال طلا و نقره موجب قهرمانی نماینده منطقه 5 در این مسابقات شوند، تیم وشوی دانشجویان دختر کرمانشاه نیز نایب قهرمان مسابقات کشوری شد.

بهزاد خسرو آبادی مربی دانشجویان پسر کاراته کا ضمن تبریک قهرمانی نامبردگان در مسابقات کشوری اظهار کرد: این مسابقات با حضور کاراته کاران به نام و قهرمانان جهان و کشوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد و دو دانشجوی شرکت کننده از واحد کرمانشاه سامان حیدری در وزن 84+ و علی محمدی جاوید در وزن 55-  موفق شدند ضمن برگزاری مسابقات فنی به دو مدال ارزشمندطلا و نقره دست یابند.
وی توضیح داد: قبل از برگزاری مسابقات کشوری مسابقات منطقه ای برگزار شد که سه نفر از ورزشکاران ما سامان حیدری در وزن 84+ و علی محمدی جاوید در وزن 55- موفق به کسب دو مدال طلا و معین حیری در وزن 75- موفق به کسب مدال نقره شدند.
 خسرو آبادی در ادامه افزود: قهرمانان این مسابقات به اردوهای تیم دانشجویی و لیگ کشوری دعوت شده و در صورت کسب عناوین برتر حتی به تیم ملی دانشجویان  نیز دعوت خواهند شد.
سامان حیدری از قهرمانان به نام جهانی و کشوری در رشته کاراته است که دانشجوی مارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی واحد کرمانشاه می باشد، ایشان 10 سال است عضو تیم ملی کاراته بوده و دارای 10 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی است که در مسابقات خرم آباد مدال طلا را صید کرد.  
 علی محمدی جاوید نیز همزمان در دو رشته کارشناسی مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع در واحد کرمانشاه شاغل به تحصیل است، رشته تخصصی ورزشی وی کارته سبک هایاشی است و از عناوین قبلی ایشان کسب مقام قهرمانی در استان کرمانشاه است.

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز با کسب ۲ مدال طلا و یک نقره، مقام دوم تیمی مسابقات کشوری وشو موفق به کسب مقام دوم تیمی در نجف آباد شد و  تیمهای تهران مقام  اول و اصفهان مقام  سوم را به خود اختصاص دادند.
 این مسابقات با حضور ۲۵ بازیکن در قالب ۸ تیم در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد.
 نفرات تیم وشوی دختران واحد کرمانشاه به ترتیب مینا احمدوند در وزن 48 کیلوگرم، کیمیا خانه بیگی  52 کیلوگرم، دنیا شکری ۶۵ کیلو گرم و  تارا پور حسن در وزن 70  کیلو گرم با رقیبان خود مصاف دادند، مربیگری این تیم را سارا مظفری و سرپرستی آن  را شراره ترکمن عهده دار بودند.

انتهای پیام /
 

کد خبر: 1164589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =