آیین استقبال و وداع با شهید گمنام در واحد سمنان برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان، مراسم سوگواری، استقبال و وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، همزمان با ایام شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم سوگواری، استقبال و وداع با پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

در این مراسم که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان سمنان، معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی واحد سمنان در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد سمنان همراه بود.

بر اساس این گزارش شهرستان سمنان میزبان ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده از شهدای عملیات بدر در شرق دجله است که پس از تشییع، در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها در محل معراج شهدا و استانداری سمنان به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =