تجلیل از مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان مدیر برترِ مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، مرضیه گرامی عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با توجه به مشارکت فراوان شرکت‌ها و هسته‌های استان چهارمحال و بختیاری در فراخوان‌های صندوق، برگزاری کارگاه دانش‌بنیان و تعاملات سازنده جهت جذب منابع مالی صندوق به عنوان مدیر برتر مرکز رشد معرفی و تجلیل شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: همزمان با چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی و دومین سالگرد تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)،  از مدیران بدنه دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها که بیشترین همکاری‌ها را در پیشبرد ماموریت‌های صندوق داشتند، قدردانی شد.

فرشید خیری افزود: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد مالی قوی برای هرگونه فعالیت دانش بنیان اصولی، در بهمن ماه سال 99 با 374 میلیارد تومان سرمایه ثبتی افتتاح شد که هم اکنون نخستین و بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به لحاظ قدرت سرمایه محسوب می شود.

وی بیان کرد: در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر طهرانچی و دیگر مسئولان ارشد دانشگاه برگزار شد، از مهندس غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و 7 نفر از همراهان و مدیران بدنه دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1171300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =