آرامش باید به استقلال برگردد / فرهنگ فوتبال ایران در حال صدمه دیدن

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت آبی‌ها، گفت: استقلال نسبت به گذشته بهتر شده است زیرا که بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌اند اما باید تیم آرامشش را دریابد.

وحید امیری، بازیکن پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، با انتقاد از نبود آرامش در سرمربی آبی‌ها، گفت: استقلال نسبت به گذشته بهتر شده است زیرا که بازیکن هایش هماهنگ‌تر شده اند اما اگر فضای تیم آرام‌تر شود و ساپینتو بتواند تیم را با آرامش مدیریت کند، وضعیت استقلال بهتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: ساپینتو باید آرامشش را حفظ کند، تیمی بدون آسودگی خیال نمی‌تواند موفق شود؛ هر رفتاری باید در راستای منافع باشگاه باشد و نباید تیم بدلیل رفتارهای شخصی آسیب ببیند.

شانس بالای استقلال در صعود به یک چهارم جام حذفی/ محرومیت‌های ساپینتو مهندسی شده است!

امیری با بررسی نحوه اعتراض اخیر مربی‌های ایرانی، اظهار کرد: با برخی از رفتارهای تند، فرهنگ ایران و فوتبال ایران زیر سوال می‌رود؛ باید فدراسیون راه حلی ارائه کند تا مبادا بیش از این فوتبال ایران ضربه بخورد.

بازیکن سابق استقلال افزود: برخی مربی‌ها الگوی ورزشی جامعه هستند نباید اینگونه وارد حاشیه بشوند، این رفتارها فقط به فوتبال ضربه نمی‌زند بلکه آسیب‌هایش در گام‌های بعدی به جامعه سرایت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =