اسکان نوروزی ۳۸هزار مسافر توسط آموزش و پرورش آبادان

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: رتبه اول ستاد اسکان نوروزی استان خوزستان به آموزش و پرورش شهرستان آبادان با اسکان ۳۸هزار مسافر رسید.

سیدعلی موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: در حوزه اسکان نوروزی، تعداد زیادی از مدارس و واحدهای آموزشی شهرستان از یک ماه پیش از تعطیلات نوروزی آماده‌سازی و تجهیز شده بود که در کل تعداد ۹۵ مدرسه را در سه گروه الف، ب و جیم با سه درجه‌بندی خدمات رسانی خودمان را به میهمانان و گردشگران عزیز ارائه کنیم.

مخبر: برنامه‌ریزی برای حل مشکل آبرسانی و اشتغال خوزستان در دولت آغاز شده است

وی ادامه داد: تعداد ۳۷ مدرسه در گروه الف، ۲۶ مدرسه در گروه ب و ۳۲ مدرسه در گروه جیم سازماندهی شدند. در طول مدت سازماندهی و ساماندهی کلیه پرسنل اداری، مدیران، معاونان و  سرایداران مدارس به صورت شیفتی درخدمت میهمانان نوروزی در گروه‌های سه‌گانه بودند و آمادگی کامل جهت خدمات رسانی هرچه بهتر  به گردشگران را داشتند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در ستاد مرکزی اسکان که ۲۸ نفر از پرسنل آموزش و پرورش به صورت شبانه روزی حضور داشتند، بنده و همکارانم همه روزه  به صورت شیفتی  حضور داشته و فرایند خدمات رسانی را راهبری و ونظارت می‌کردیم.

سیدعلی موسوی افزود: در طول این مدت به بیش از ۳۸ هزار گردشگر خدمات اسکان توسط اداره آموزش و پرورش ارائه شد که بالاترین سطح خدمات دهی در بین شهرستان‌های استان خوزستان بود. این آمار  نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و توانستیم رتبه اول را در استان خوزستان کسب کنیم.

رئیس آموزش و پرورش آبادان در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس نظر سنجی که از بین گردشگران و میهمانان نوروزی گرفته شد، خوشبختانه رضایت کامل را از خدمات دهی این اداراه داشتند، لذا تصمیم گرفتیم برای سال آینده ظرفیت خدمات دهی خودمان را افزایش بدهیم، و بنا شد اعتباراتی که امسال از محل اسکان میهمانان بدست آمده را برای خرید تجهیزات اختصاص بدهیم تا در سال آینده ظرفیت پذیرش و خدمات رسانی را چند برابر کنیم تا در حوزه گردشگری در کلیه فصل های سال بتوانیم کمک حال میهمانان عزیز باشیم.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای پیام/

کد خبر: 1176862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =