تیم عربستانی رونالدو را به سخره گرفت/ فریادهای ستاره پرتغالی بر سر مدافع حریف

کریستیانو رونالدو پس پایان بازی، به دلایلی بسیار خشمگین شد و در هنگام ترک زمین بازی بر سر مدافع تیم حریف فریاد زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال عربستان، النصر رده دومی به مصاف تیم الفیخا رفت که بازی با نتیجه صفر- صفر به اتمام رسید.

در این رقابت، الفیخای رده یازدهمی با رویکردی بسیار تدافعی به زمین آمده بود و با این تاکتیک، تیم النصر را در گلزنی ناکام گذاشت؛ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره النصر هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در باز کردن دروازه الفیخا ناموفق بود. 

رونالدو پس از سوت پایان بازی، بسیار خشمگین شد و در هنگام ترک زمین بازی، بر سر مدافع الفیخا فریاد زد و گفت: شما نمی‌خواهید فوتبال بازی کنید!

رکوردهای جدید مسی و عبور از رونالدو

اما فقط خشم رونالدو مربوط به بازی آخر تیمش نمی‌شود بلکه النصر با از دست دادن این ۳ امتیاز، شانس خودش را برای قهرمانی کاهش داد، بسیاری از فوتبال دوستان، رونالدو را برای ترس قهرمان نشدن تیمش در لیگ عربستان عصبانی می‌دانند. در آن سوی میدان هم تیم الاتحاد با پیروزی‌هایش یکی از مدعی‌ترین تیم‌های عربسان برای قهرمانی است.

اما نکته‌ای که جالب توجه است عزم بالای النصر و هم‌تیمی‌های رونالدو برای قهرمانی است، آنها از نتیجه برابر در مقابل یک تیم رده پایین خشمگین می‌شوند و سریعاً نگران از دست رفتن شانس قهرمانیشان می‌شوند.

اما ماجرا به همن جا ختم نشد و حساب توییتری باشگاه الفیخا در یک اقدام تلافی‌ جویانه عکس تبلیغاتی معروف رونالدو را با قراردادن عکس کاپیتان تیم خودش، به سخره گرفت تا بر علیه ستاره پرتغالی، جنگ روانی راه انداخته باشد.

تیم عربستانی رونالدو را به سخره گرفت/ فریادهای ستاره پرتغالی بر سر مدافع حریف

در هرصورت این توییت طعنه آمیز باشگاه الفیخا نیز در فضای مجازی با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و نزدیک سه میلیون بازدید گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، در لیگ حرفه‌ای عربستان الاتحاد با ۵۶ امتیاز در رتبه اول و النصر با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =