اقتدار نسل آینده ساز ایران در گرو حفظ منزلت معلم است

همزمان با سالروز شهادت معلم شهید دکتر مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم، واحد سمنان میزبان رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه طباطبایی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی،  صبح امروز با حضور درکلاس‌های درس دانشکده‌های علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان روز معلم را به اساتید این دانشگاه تبریک و با اهدای شاخه گل از زحمات آنان قدردانی کرد.

جزئیات و میزان هدیه نقدی دانشگاه آزاداسلامی به اعضای هیئت علمی مشخص شد

 طباطبایی در اهمیت جایگاه معلمان گفت: معلم یا استاد تاثیر بسزایی، حتی بیشتر از نقش خانواده‌ها، در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این مرز و بوم در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

 رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه معلم رسالت سنگینی را بر عهده دارد تصریح کرد: اگر در رسالت‌های فرهنگی و علمی صداقت داشته باشیم و کارها را درست انجام دهیم، اثرات تربیتی خوبی برای مخاطبین خود، که همانا فرزندان این سرزمین هستند، به ارمغان خواهیم آورد.

وی وظایف سازمان های دولتی و حکومتی کشور را در خصوص حفظ شان و جایگاه معلم بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: چون معلمان نقش تربیت و آماده سازی نسل آینده کشور را بر عهده دارند لذا از منزلت ویژه هم برخوردار هستند، که حفظ این اعتبار، فردایی بهتر و مقتدر را برای ایران و ایرانیان رقم خواهد زد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1179868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =