برافراشتن پرچم‌های جبهه مقامت در بین الحرمین توسط دانشجویان خوزستانی

گروهی از دانشجویان تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان پرچم‌های کشورهای جبهه مقاومت را در بین الحرمین برافراشتند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروهی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام حسین (ع) و شهدای جبهه مقاومت، پرچم کشورهایی که در این سال‌ها نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری مقابل داعشی‌ها و کشورهای استکباری آمریکا و متحدان اروپایی آن موسوم به ناتو و رژیم اشغالگر قدس شریف بودند را در بین الحرمین به اهتزاز در آوردند.

محمدعلی بین سعید مسئول دفتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در خوزستان در این باره گفت: دانشجویان با این حرکت نمادین به تمامی آزاداندیشان و عدالتخواهان عالم هستی این پیام را می‌دهند که امید آزادی فلسطین و نابودی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل زیر لواء اباعبدالله الحسین (ع) کماکان در دل و اندیشه جوانان انقلاب زنده است. تا وقتی که عشق حسین (ع) هست، آرمان نابودی این رژیم ضحاک نیز وجود دارد.

دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خوزستان در جریان این سفر دیدارهایی نیز با برخی از دانشجویان عراقی از دانشگاه‌های مختلف این کشور داشتند و به تبادل نظر پیرامون مسائل علمی، فرهنگی و سیاسی دو کشور پرداختند.

برافراشتن پرچم‌های جبهه مقامت در بین الحرمین توسط دانشجویان خوزستانی

این تشکل‌های دانشجویی، هدف از حرکت نمادین خود در برافراشتن پرچم‌های مقاومت در بین الحرمین را زنده نگه داشتن یاد و خاطره دو سردار شهید بزرگ مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیان کردند.

گفتنی است این برنامه در جریان اردوی تشکیلاتی و زیارتی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی خوزستان به عراق برگزار شد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای پیام/

کد خبر: 1182314

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =