برگزاری بازارچه صنایع خلاق در واحد ارومیه/ مهارت‌آموزی دانشجویان از اهداف دانشگاه است

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: یکی از اهدافی که دانشگاه آزاد اسلامی، آشنا کردن دانشجویان با مهارت‌های مختلف است. این آشنایی به منظور کسب درآمد از مهارت‌های فردی دانشجویان و همچنین تقویت توانمندی‌ آن‌ها است.

محسن داوری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز، اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که به مهارت‌آموزی دانشجویان کمک می‌کند، آشنایی با صنایع خلاقی است که نمایشگاه آن در دانشگاه برگزار شد. بعضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین افرادی از بیرون در حوزه صنایع دستی فعالیت خوبی دارند که ما می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه لازم برای مهارت آموزی دانشجویان را فراهم کنیم. بازارچه صنایع خلاق در واحد ارومیه برگزار شد تا محصولاتی که توسط خود دانشجویان تولید شده است به نمایش گذاشته شود.

به گفته وی، یکی از اهدافی که دانشگاه آزاد اسلامی، آشنا کردن دانشجویان با مهارت‌های مختلف است. این آشنایی به منظور کسب درآمد از مهارت‌های فردی دانشجویان و همچنین تقویت توانمندی‌ آن‌ها است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افزود: ما برای این که بتوانیم گستره این کار را افزایش دهیم از سازمان فنی حرفه ای دعوت به مشارکت کردیم تا تعداد و تنوع محصولاتی که قابل ارائه و استفاده برای دانشجویان است را افزایش دهیم. صنایع گوناگونی از جمله فرش بافی، منبت‌کاری، تودوزی، چرم دوزی، تابلوسازی و خیلی از این موارد از حاضرین در این رویداد بودند.

داوری بیان کرد: در کنار نمایشگاه ثبت نام هم صورت گرفت تا برای دانشجویانی که علاقه مند هستند، در ترم بعد کارگاه و دوره‌های آموزشی برگزار شود. همچنین امیدواریم با توافقاتی که با فنی حرفه ای داریم، بتوانیم مدرک هم برای آن‌ها صادر کنیم .

خبرنگار شایان سلیمانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1185423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =