نقش‌آفرینی جوانان ماموریت اصلی مجمع‌های مشورتی است/ معارفه دبیران نظام مسائل شهرستان‌های خوزستان 

دبیرنظام مسائل کشور، نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی را ماموریت مجمع‌های مشورتی دانست.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز در اولین جلسه مجمع مشورتی نظام مسائل استان خوزستان در سال جاری که در محل استانداری این استان با حضور حمزه صفربیگی دبیر نظام مسائل کشور، عبداله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار، احسان عباسپور فرماندار ویژه شهرستان آبادان و محمدعلی بنی سعید دبیرنظام مسائل استان خوزستان برگزار شد، دبیران شهرستان‌ها و کمسیون‌های تخصصی مجمع مشورتی نظام مسائل این استان معارفه شدند.

حمزه صفربیگی دبیرنظام مسائل کشور اظهار کرد: نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت این مجمع مشورتی است که در مجلس توسط جوانان متخصص؛ نخبه و متعهد که دغدغه مند مسائل کشور هستند تشکیل و پایه گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به فعالیت مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در ۴۴۸ شهرستان، این مجمع به‌عنوان یک حلقه میانی بین بدنه مردم و حاکمیت، تمام توان خود را در مطالبه‌گری علمی و ثمر بخش و رفع مشکلات خرد و کلان مردم و فعلیت بخشیدن به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به کار خواهد بست و همیشه در کنار مردم خواهد ماند تا موانع و مشکلات حوزه های تخصصی به صورت کاملا علمی توسط نخبگان این مجمع احصا شود.

عبداله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که در بدنه نیروی نخبگانی نظام مسائل وجود دارد، می‌توان با استفاده از دیگر مجموعه‌های علمی و مطالبه گری اهداف این مجمع را به سوی برنامه‌های کلا و استراتژی‌های مد نظر پیشبرد. 

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها چالش‌ها و پتانسیل‌هایی که توسط دبیران شهرستانی و متخصصین کمسیون‌های مختلف شناسایی و واکاوی می‌شود نیازمند این است که در دبیرخانه استانی این مجمع تجمیع شده و الویت بندی‌های استان را به بهترین نحوه به مرکز ارائه دهید.

در این جلسه طی احکامی جداگانه از سوی دبیر نظام مسائل استان خوزستان، دانیال اسلامی پناه، امیدصاحب نژاد، محمدرضا یونس زاده، رضادیلمی پور، سید مجید موسوی؛علی رئیس پور، بهمن شکوهی؛ عباس پورعاطف، حسن لارتی و علی عبدی طلاوری به ترتیب بعنوان دبیران شهرستان‌های 
دزفول، آبادان، خرمشهر، امیدیه، شوش دانیال، رامهرمز، بهبهان، کرخه، ماهشهر و باغملک معرفی شدند.

همچنین علی معبودی، محمدحسن طلاوری، محمد بنی سعید، فارس نوری و دانیال احمدی به ترتیب بعنوان دبیران کمسیون‌های حقوقی، اقتصاد و دارایی، انرژی، صنایع و معاون و روابط عمومی معارفه شدند. 

نقش آفرینی جوانان ماموریت اصلی مجمع‌های مشورتی است/ معارفه دبیران نظام مسائل شهرستان‌های خوزستان 

خبرنگار: رانیا مرشدی
انتهای پیام/

کد خبر: 1188611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =