زن سارق مردنما در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری زن سارق مردنمای لوازم و قطعات درون خودرو در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت  لوازم و قطعات درون خودرو به شیوه شکستن شیشه‌های خودرو در شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری اوباش مسلح و آدم ربا در کرج

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: ماموران با کار تخصصی و کنترل هوشمندانه خود، موفق شدند زنی که با لباس و پوشش مردانه قصد شکستن شیشه یک خودرو و سرقت لوازم درون آن را داشت شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد:  این سارق زن ۱۸ ساله در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، به بزه انتسابی اقرار و به ۲۱ فقره سرقت لوازم و قطعات درون خودرو با همدستی یک مرد ۲۵ ساله در سطح شهرستان اعتراف کرد.

جلیلیان در تشریح خبر دیگری بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سرقت، مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ زاهدان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی بنز ۲۳۰ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: راننده خودرو به محض دریافت هشدار قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران پس از طی مسافتی متوقف و عرصه را بر خود تنگ دیده و پس از رهاسازی خودرو با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

وی افزود: پس از استعلام توسط مأموران انتظامی مشخص شد خودروی مورد نظر سرقتی و دارای ارزشی بیش از ۲۵ میلیارد ریال بوده که جهت سیر مراحل قانونی و تحویل به مالک اصلی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =