دستگیری ۳۱ نفر به دلیل فروش آرد سهمیه‌ای در بازار آزاد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ۳۱ نفر از کسبه که آرد سهمیه‌ای بالغ بر ۱۰۰۰ تن به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال را در بازار آزاد فروخته اند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بیش از ۶ ماه کار قضایی، تحقیقی و نظارتی در دادگستری استان برای کشف سوءجریانات در مقوله آرد و نان استان انجام شد که حاصل آن کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه‌ای بود.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۵ ادمین توهین‌کننده به حجاب در مازندران

عتباتی افزود: ۳۱ نفر در زمینه فروش آرد سهمیه‌ای در بازار آزاد دستگیر شدند که ۴ نفر از آن‌ها مسئولین کارخانه آرد هستند ۲۲ نفر از نانوایان و باقیمانده دلالان و واسطه‌های ارتکاب این بزه هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص میزان آردهای فروخته شده به ارائه آمار پرداخت و گفت:بالغ بر ۱۰۰۰ تن آرد سهمیه‌ای به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال توسط این افراد و با همکاری یکدیگر در بازار آزاد فروخته شده است.

عتباتی ادامه داد: این افراد با ارتکاب چنین اعمال و جرائمی موجب اختلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم می‌شوند و در عمل مردم را به مضیقه و سختی می‌اندازند و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و به نوعی موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه می‌شوند که یقینا از دید دستگاه قضایی پنهان نمانده و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد معمول خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان افزود: امنیت مردم در همه ابعاد چه امنیت جانی، مالی، روانی، اقتصادی و معیشتی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه تعرض به امنیت مردم را به احدی نخواهد داد و با تمام توان در تامین و تداوم امنیت مردم استوار ایستاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =