خیری: استقلال باید مشکلات خط حمله‌اش را برطرف کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به یک بازی‌ساز خوب نیاز دارد و باید مشکلات خط حمله‌اش را برطرف کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهین خیری درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در بازی دوم با اینکه ملوان را بُرد، اما نسبت به دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته اول خیلی خوب نبود و بازی دلچسبی را ارائه نکرد. این فصل ملوان با مهدی تارتار یک تیم دگرگون شده است و مقابل استقلال در دقایقی بر بازی مسلط و سوار بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال و ۲ باشگاه لیگ برتری محکوم شدند

وی ادامه داد: خداراشکر که استقلال دو بازی پشت سر هم را بُرد، چون کسب امتیازات در بازی‌های ابتدایی و نیم فصل اول خیلی مهم است. بعد از اینکه امتیازات حداکثری را در نیم فصل اول جمع کرد، می‌تواند در نیم فصل دوم هم بدون استرس و با خیال راحت بهتر بازی کند.

حضور در رده‌های بالای جدول در هفته‌های ابتدایی خیلی مهم نیست

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: هفته‌های ابتدایی تیم‌ها شکل خودشان را نگرفته‌اند و بازیکنان جدید به تیم‌ها اضافه شده‌اند. بر همین اساس تا هفته پنجم و ششم نمی‌شود در مورد عملکرد تیم‌ها قاطع اظهار نظر کرد، چون بازیکنان به تازگی از دوره بدنسازی آمده‌اند و در اُفت بدنی هستند. برای همین موضوع گفتم که امتیاز گرفتن برای استقلال مهم است. 

وی در مورد دو پیروزی تیم فوتبال استقلال در دو هفته لیگ برتر و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول، تاکید کرد: قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول در هفته‌های ابتدایی خیلی مهم نیست چون ممکن است تیمی که رتبه دو رقمی در جدول دارد با یک برد جایگاهش به رتبه تک رقمی تبدیل شود. در هفته‌های ابتدایی نمی‌شود در مورد قرار گرفتن تیمی در صدر جدول صحبت کرد و رقابت‌ها باید چند هفته دیگر به جلو برود تا اینکه عیار تیم‌ها مشخص شود.

تیم نکونام هنوز کار دارد تا زیبا بازی کند

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند مثل سال قبل بازی‌های پرگل و زیبا ارائه کند، تصریح کرد: استقلال مهدی قایدی و محمد محبی را در فاز تهاجمی از دست داده است و هنوز جای خالی این بازیکنان احساس می‌شود. استقلال به یک بازی‌ساز خوب نیاز دارد و باید مشکلات خط حمله رفع شود. امیدوارم با این بازیکنان پیش برود؛ در هفته‌های آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: در بحث فوتبالی استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان خیلی روان‌تر بازی کرد، چون تیم جواد نکونام هنوز کار دارد تا فوتبال زیبا بازی کند و به تیمی مستحکم و قوی تبدیل شود. شاید برخی‌ها دوست داشته باشند که استقلال فوتبال قشنگ ارائه ندهد، اما بازی‌هایش را ببرد. تیم جواد می‌تواند روان‌تر بازی کند و بازیکنانی دارد که در این سیستم موفق عمل کنند.

نکونام استاد بازی‌ها بزرگ است

خیری در خصوص دیدار هفته سوم استقلال با سپاهان در اصفهان، خاطرنشان کرد: بازی استقلال و سپاهان برای هر دو تیم حتی در اصفهان دشوار است، اما استقلال در این بازی نخواهد باخت، چون نکونام استاد بازی‌ها بزرگ است و به خوبی می‌داند که باید مقابل سپاهان با چه شیوه‌ای بازی کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1194746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =