کشف  بزرگترین محموله سلاح‌های سرد برای بکارگیری در اغتشاشات توسط سپاه + فیلم

بزرگترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد برای بکارگیری در اغتشاشات حاوی باتوم، شوکر و انواع سلاح‌های گرم در منطقه شمال‌غرب کشور توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بزرگترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد ویژه آشوب و اغتشاشات در مرزهای شمال‌غرب کشور کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید:

روند خلع سلاح تجزیه‌طلب‌ها در اقلیم کردستان آغاز شد / تخلیه پایگاه‌های کومله در مرز ایران و عراق

سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور در این‌باره توضیح داد این محموله شامل بیش از ۱۸۰۰۰ باتوم، قریب به ۵۳۰۰۰ انواع شوکر برقی و بیش از ۵۴۰۰۰ انواع چاقوهای ضامن‌دار است که این اقلام از تجهیزات و سلاح‌های بسیار خطرناکی است که می‌تواند در اغتشاشات مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: این اقدام با هماهنگی وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و هم‌چنین اطلاعات مرزبانی و انتظامی صورت گرفت و این دستگاه‌ها اشراف مقتدرانه‌ای در همه مناطق کشور خصوصاً منطقه قرارگاه حمزه شمال‌غرب و غرب کشور ایجاد کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه تصریح کرد: با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، قاطعانه برخورد خواهد شد؛ امنیت مردم، مرزها و شهرهای مرزی خط قرمز جمهوری اسلامی است.

بر اساس این گزارش، این محموله‌ ویژه آشوب، بزرگ‌ترین محموله کشف شده در سال اخیر بوده که ارزش آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =