مقاله عضو هیأت علمی واحد کرمانشاه بیشترین ارجاع در سال 2022 را کسب کرد

مقاله مرتضی کهراریان عضو هیأت علمی و معاون پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه به جهت بیشترین ارجاع در سال 2022 در چهارمین کنگره بین المللی حشره شناسی که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهارمین کنگره بین المللی حشره شناسی طی روزهای 27 تا 29 شهریورماه با حضور اساتید برجسته ایران و نیز اساتید و دانشجویانی از کشورهای ایتالیا، چین، صربستان، عراق و ...در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

در روز اختتامیه این جشنواره مقاله مشترک مرتضی کهراریان و خانم ها معصومه شایان مهر و الهام یوسفی از دانشگاه علوم طبیعی ساری با عنوان  A new updated checklist of Iranian Collembola (Arthropoda: Hexapoda) به جهت کسب بیشترین ارجاع در سال 2022 به عنوان یکی از مقاله های منتخب سال 2022 انجمن حشره شناسان ایران اتخاب شد.

در متن گواهی این تقدیرنامه آمده است: این موفقیت گواهی بر تلاش، فداکاری و مشارکت شما در چاپ مقاله با بیشترین ارجاع است. تحقیقات شما نه تنها تأثیر قابل توجهی بر جامعه علمی گذاشته است، بلکه به شکل گیری و جهت گیری تحقیقات آتی درباره دم فنریان  ایران کمک کرده است. ما برای شما آرزوی موفقیت روز افزون داشته و امیدواریم که  شاهد چاپ مقالات قابل استناد بیشتری از شما باشیم. با کار استثنایی شما است که می توانیم به پیشرفت دانش و ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه علمی ادامه دهیم.

شایان ذکر است مقاله مذکور آخرین و دقیق ترین چک لیست از گونه های گزارش شده از بندپایان رده دم فنریان را در ایران گزارش کرده است که می تواند به عنوان یک راهنمای مناسب در تحقیقات آتی حشره شناسان به جهت استعلام و تطبیق سایر گونه های شناسایی شده از این بندپایان به شمار آید. 

انتهای پیام /

کد خبر: 1200070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =