پوستر همایش بین‌المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور» رونمایی شد

پوستر همایش بین المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور» در مراسمی با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد: مبنای این همایش بین‌المللی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد، مرجعیت علمی در عصر ظهور است و هر تلاشی در جمهوری اسلامی ایران که منجر به برافراشتن پرچم ظهور و اعتقاد به منجی شود، پسندیده است.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی مقدمه ایجاد شکاف در جامعه جهانی/ مرجعیت علمی به کانون منازعه و رقابت کشورها بدل شده است

وی گفت: جهان امروز به دنبال عقلگرایی و معنویت است و یک خلا را در حیات خود احساس می‌کند، این مرجعیت علمی در واقع مرجعیت علمی قرآن و اهل بیت (ع) است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بزرگانی همچون شیخ بهایی، خواجه نصیرالدین طوسی، خوارزمی و ملاصدرا در زمان خود مرجع علمی، فناوری، ادبی و هنری بودند.

دکتر سروری مجد خاطرنشان کرد: ۴۰ رویداد مهم در سومین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری با موضوع امامت و مهدویت و در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برپا خواهد شد که موضوع قابل اعتنایی در جهان اسلام به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =