موبایل قاپان حرفه‌ای دستگیر شدند

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری سارقان جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار "سلمان آدینه وند" فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: واحد گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده خیابان " یافت آباد " تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش / قاتل نسبت فامیلی ندارد

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه کردند و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر واحد گشت انتظامی اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ موتورسوار دستگیر شدند.

سردار آدینه وند با اشاره به اینکه با انتقال متهمان به مقر پلیس و بررسی سوابق بیشتر مشخص شد متهمان سابقه دار هستند و دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت با همکاری یکدیگر می‌باشند ادامه داد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =