اعتراف الهه محمدی به لیدری اغتشاشات خیابانی + فیلم

الهه محمدی به لیدری اغتشاشات خیابانی و ذوق‌زدگی وی از حمله به پلیس و تلاش برای رهبری مردم حاضر در صحنه با اعلام شعار اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پس از برگزاری جلسات دادگاه و تحقیقات به عمل آمده، اخذ آخرین دفاع از متهمان و ملاحظه لوایح دفاعیه وکلای مدافع، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران رای پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی را صادر کرد. 

بیشتر بخوانید:

الهه محمدی و نیلوفر حامدی به بیش از ۵ سال حبس محکوم شدند / جزئیات جدید از پرونده ۲ خبرنگار

براساس رای صادره، خانم الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا، به تحمل ۶ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

خانم نیلوفر حامدی نیز به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل ۷ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

حالا یک فایل صوتی از الهه محمدی منتشر شده که در آن به لیدری اغتشاشات خیابانی و ذوق‌زدگی از حمله به پلیس و تلاش برای رهبری مردم حاضر در صحنه با اعلام شعار اعتراف می‌کند.

ارتباط با شبکه رسانه‌ای ضد نقلاب

حضور نیلوفر حامدی در دوره‌های آموزشی موسسه شورای دموکراسی آمریکا و آموزش ارائه طرح‌هایی برای تغییرات اجتماعی و براندازی نرم در ایران

الهه محمدی و نیلوفر حامدی در پیام‌هایشان توضیح می‌دهند که چطور پدر و خانوادۀ مهسا امینی را تحریک می‌کردند

انتهای پیام/

کد خبر: 1203211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =