۳ تن از اراذل و اوباش سابقه دار سنندج دستگیر شدند

۳ نفر از اراذل و اوباش که شب گذشته در سنندج اقدام به عربده کشی و ایجاد خوف و هراس در بین شهروندان کرده بودند، با صدور قرار بازداشت موقت و روانه زندان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد جباری عصر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: ساعت ۱۹ شب گذشته سه تن از اراذل و اوباش شهر سنندج به اسامی «م. ا – خ. پ و ا . ا» در خیابان آبیدر اقدام به قدرت نمایی با شمشیر و انسداد معبر عمومی نمودند و موجب ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان شدند.

بیشتر بخوانید

ماجرای قتل فجیع ۲ برادر زیر چرخ‌های پژو در بهارستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: به محض اطلاع از این جریان، بنده شخصا در معیت مامورین نیروی انتظامی و پلیس پاوا استان در محل حضور یافتم و متهمین که خودروی خود را رها کرده و پا به فرار گذاشته بودند، ظرف کمتر از ۲ ساعت از ارتکاب جرم شناسایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

جباری افزود : برای این افراد که سوابق متعدد کیفری در پرونده خود داشتند به اتهامات محاربه و اخلال در نظم و امنیت و آرامش عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی از حضور به موقع مامورین فراجا و پلیس پاوای مرکز استان در محل تقدیر کرد و خطاب به افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را دارند، گفت: دستگاه قضایی استان کردستان با این دسته از افراد با قاطعیت برخورد خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا سنندج را به شهری ناامن برای مردم تبدیل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =