دستگیری سارقان ۷۸ موتورسیکلت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارقان ۷۸ موتورسیکلت در کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سرهنگ ایرج کاکاوند ضمن اشاره به دستگیری سارقان ۷۸ موتورسیکلت در کاشان، اظهار داشت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان موتورسیکلت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

صدور حکم جلب متهم کودک آزار در کنارک

وی با بیان اینکه دو سارق در این رابطه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان دستگیر شدند، افزود: این شناسایی پس از بررسی صحنه‌های صورت پذیرفت و طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به ۷۸ مورد سرقت اقرار کردند و در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کاکاوند با اشاره به تلاش کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان و أخذ شکایت آن‌ها گفت: تحقیقات و اقدامات جهت شناسایی مال‌خران و کشف اموال مسروقه و استرداد آن‌ها به مال باختگان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مصالحه ۷۹ درصدی پرونده‌ها در واحدهای مشاوره کلانتری‌های کاشان خبر داد و تصریح کرد: این آمار از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این شهرستان در هشت ماهه سال جاری به دست آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =