شاکله تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند / لزوم حمایت از قلعه‌نویی تا پایان جام ملت‌ها

سید صالحی گفت: شاکله تیم ملی را بازیکن‌های لژیونر تشکیل می‌دهند و حضور نود دقیقه‌ای سامان قدوس، سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش بسیار می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار کرد: همیشه بازی در برابر ازبکستان سخت و دشوار بوده است، ایران در نیمه اول توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و با حرکات ترکیبی که در میانه میدان به نمایش گذاشت، دو بار دروازه ازبکستان را باز کرد اما در نیمه دوم تیم ملی ازبکستان فشار را روی دروازه تیم ملی بیشتر کرد و بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهادات خارجی برای دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران

وی در مورد ضعف‌های خط دفاعی تیم ملی ایران اضافه کرد: سبک بازی امیر قلعه‌نویی تهاجمی است و همین موضوع باعث می‌شود که در ضد حملات تیم حریف دچار مشکل شویم، امیدوارم برای بازی‌های بعدی قلعه‌نویی تدابیر ویژه‌تری را در خط دفاعی بیاندیشد تا این گونه بازی برده را با تساوی عوض نکنیم.

سیدصالحی در رابطه با اهمیت لژیونرهای تیم ملی ایران گفت: تیم ملی در نیمه اول با سیستم چهار سه سه پا به میدان گذاشت و بعد از رسیدن به گل دوم ترجیح داد نتیجه را حفظ کند و به سیستم چهار دو سه یک روی بیاورد، شاکله تیم ملی را بازیکن‌های لژیونر تشکیل می‌دهند و حضور نود دقیقه‌ای سامان قدوس، سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش بسیار می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره کادر فنی پر تعداد امیر قلعه‌نویی بیان کرد: انتقاداتی که در این زمینه به تیم ملی وارد می‌شود به هیچ عنوان درست نیست، هواداران باید از امیر قلعه‌نویی و تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =