مهدی تاج: زنان مجاز به حضور در ورزشگاه تختی هستند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل تعمیر ورزشگاه آزادی، برخی از دیدار های استقلال تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تاج در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی تهران اظهار داشت: طبق قوانین، باشگاه‌ها باید ورزشگاه‌های خود را معرفی کنند و ما آن‌ها را تأیید یا رد می‌کنیم. اگر ورزشگاه تأیید نشود باید جای دیگری بازی کنند. باشگاهی نداریم که خودش برود ورزشگاه را درست یا طراحی کند. به همین دلیل، دولت به این نتیجه رسیده که خودش کارها را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

تاج:‌ فصل آینده در ورزشگاهی که VAR نباشد بازی برگزار نمی‌کنیم

او ادامه داد: چون ورزشگاه آزادی تا هفته اول و دوم و شاید هم سوم لیگ برتر نمی‌رسد باید دیدارهای تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس را در ورزشگاه تختی برگزار کنیم. به کانون هواداران ابلاغ کرده‌ایم که اگر صندلی‌ها شماره‌گذاری نشده باشد، بازی برگزار نمی‌شود.

تاج درباره حضور بانوان در ورزشگاه تختی گفت: ورودی بانوان در ورزشگاه تختی جدا خواهد بود و هواداران می‌توانند راحت تردد داشت باشند. حدود ۶ هزار ظرفیت برای بانوان در نظر گرفته شده است. بلیت فروشی باید با کد ملی باشند و بدانیم هر کسی روی کدام صندلی نشسته است. به این ترتیب، باشگاه می‌تواند درآمد پایدار داشته باشد و صندلی ورزشگاه را برای مدت ۶، ۷ ماه به یک نفر بفروشد، مسائلی که در دنیا مرسوم است. از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تشکر می‌کنم که این ظرفیت (ورزشگاه تختی) را به ظرفیت فوتبال تهران اضافه کردند.

او تصریح کرد: دو بخشنامه ابلاغ در راستای شفاف سازی ابلاغ کردیم. نخست اینکه هیچ‌کسی از سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و … حق مشاوره، طراحی و قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد. کمیته اخلاق مسئول حسن اجرای این بخشنامه شده است. دوم اینکه همه مسائل باید از اتوماسیون اداری انجام شود، به همین دلیل هر گونه مذاکره یا توافق احتمالی شفاهی فاقد اعتبار است و باید در اتوماسیون مکتوب انجام شود. وقتی باشگاهی قراردادی را اعلام می‌کند باید به صورت مکتوب باشد. در AFC و فیفا نیز همینطور است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: یک بخشنامه دیگر در این رابطه است که هرگونه مذاکره شفاهی فاقد اعتبار خواهد بود و باید باشگاه‌ها درخواست‌های خود را به صورت مکتوب در سیستم وارد کنند. در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم دقیقاً همین روش اجرایی می‌شود و اکنون باشگاه‌ها باید ثبت قرارداد با بازیکنان را در سیستم ثبت کنند.

تاج در خصوص قرعه کشی برای مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: امیدوارم قرعه خوبی فردا نصیب تیم ملی کشورمان شود. البته هم تیم‌ها سخت هستند و نمی‌شود قرعه آسانی را برای تیمی متصور بود. سفر به برخی از کشورها را نمی‌توانیم به وسیله پرواز چارتر انجام دهیم اما سفر به برخی از کشورها با چارتر انجام می‌شود. امیدوارم دولت کمک کند تا بتوانیم همه پروازهای تیم ملی چارتر باشد.

کد خبر: 1235098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =