واکنش تند باشگاه فولاد به اظهارات سرمربی استقلال

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان می گوید سرمربی استقلال بهتر است به فکر تیم خودش باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام شب گذشته در نشست خبری تیمش مقابل فولاد، در واکنش به اینکه تیم فوتبال فولاد شرایط خوبی را بعد از اینکه او از این تیم رفت تجربه نمی‌کند و صحبت‌های گفته شده مانند اینکه عوامل نکونام تیم فولاد را خراب می‌کنند، گفت: در خصوص تیم فولاد بعد از جدا شدنم از این تیم صحبت نمی‌کنم چرا که حرفه‌ای نیست. قطعاً مدیرعامل، سرمربی و ... این تیم بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند. بعد از اینکه فولاد قهرمان جام حذفی شد من را از تیم کنار گذاشتند. دوباره برگشتم و توانستیم هم آسیا و هم سوپر کاپ را کسب کنیم. آن روز که ما در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کردیم آن موقع برای آینده تیم فولاد پیش‌بینی کردم که چه اتفاقاتی می‌خواهند برای این تیم رقم بزنند و بیش از این صحبتی ندارم.

بیشتر بخوانید:

شرط ستاره خارجی استقلال برای تمدید قرارداد

آرمین مرادی در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام اظهار کرد: نکونام عنوان می‌کند حرفه‌ای نیست درباره باشگاه فولاد صحبت کند ولی در ادامه می‌گوید آن روز که به همراه فولاد در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کرده است پیش‌بینی شرایط فعلی را برای فولاد داشته است که باید بگویم بهتر است آقای نکونام به روز بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا فکر کند، نه بازی فصل گذشته با پرسپولیس. چون اگر ما الهلال را شکست می‌دادیم جزو چهار تیم برتر آسیا قرار می‌گرفتیم و خوشحالی را به هواداران فولاد و مردم ایران تقدی می‌کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من نکونام بهتر است حواسش به تیم استقلال باشد و کاری به فولاد نداشته باشد تا اگر در پایان فصل تیمش قهرمان نشد در جواب هوادارانش ابر و ماه و خورشید را مقصر نداند.

سخنگوی باشگاه فولاد با تأکید بر اینکه اهواز شهر دوم هیچ تیمی نیست، گفت: هواداران فولاد از دقیقه یک این دیدار ثابت خواهند کرد پای فولاد ایستاده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه قهرمانی‌های فولاد در انحصار یک شخص نیست، عنوان کرد: فولاد قبلاً با مربی کروات خود و همچنین حسین فرکی قهرمان لیگ برتر شده است.

مرادی در پایان از هوادارن فولاد خوزستان باتوجه به این که ۹۰ درصد سکوها در بازی امروز با استقلال متعلق به آن ها است، حضور پرشور و حداکثری در ورزشگاه داشته باشند و مانند همیشه از فولاد حمایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1210053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      4 2
      واقعا عجیب بود آقای نکونام مربی استقلال در بازی حساس با فولاد نبش قبر کند در باره شرایط فولاد صحبت کند آقای نکونام شما تمرکز تیم خودت باش شما در گدشته مربی فولاد بودی تمام شد کار شما اصلا درست نبود
    • کمیل IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      3 2
      رازی نیستم این چه وضعی با داشتن این بازی کنان با فولاد تساوی اگه این جوری بازی کنی تهش بسته درست کنین تورو خدا چند هفته برد نداشتین دل ما پوسید حتما دربی سه تا می خوردین طرفدار استقلال بودن فقد آبروی من رو می بره
    • سپاهانی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 1
      نامرد در آن زمان چه کسی تیم را رها می‌کرد در گوران مسابقات آسیایی دنیا به تو ومرامت وجدانت خندیدند چه موقعی چوبی می خوری از خداوند متعال اننزدیک است
    • شاهرخ IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 1
      حالا استقلال باید به فکر معضل احتمالی از سوی نکونام باشه تا بلایی که سر خونه به خونه...نساجی .. و فولاد آوورده ...سرِ استقلال نیاره.چون تیم استقلال مانند پرسپولیس ..کم حاشیه نداشته.
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      جناب آقای مرادی اینو همیشه یادت باشه که هروقت استقلال به خوزستان اومده بیش از 60% سکوها در اختیار هواداران استقلال بوده وهست از این رو خوزستان وشهر اهواز خانه دوم استقلال است. کادر مربیگری شما هم حق مهمان نوازی رو انجام دادین. کادر فنی شما هیچ تاکتیکی مقابل استقلال رونکر مگر از دقیقه اول در زمین خود دفاع مطلق انجام دادن وبعدهم باخشونت متوسل شدین. جنابعالی باحوصله دوباره بازی رو ببین متوجه میشی. شما ه تیمی که به اهواز میاد مثل بازی با پیروزی با دعوا بدرقشون کردین