افزایش امکانات رفاهی مناسب در خوابگاه‌ها

احسان محمدی نژاد، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس: افزایش امکانات خوابگاهی در راستای بهبود شرایط تحصیلی دانشجویان است.

احسان محمدی نژاد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، از تلاش‌های این دانشگاه برای ارائه خدمات شایسته به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فاقد بودجه دولتی و متکی به درآمدهای شهریه‌ای و غیر شهریه‌ای خود است، تأکید کرد که با این وجود، این موضوع هیچگاه در عزم ما برای ارائه خدمات مناسب به دانشجویان خللی ایجاد نکرده است.

محمدی نژاد، در ادامه به وجود رشته‌های متنوع در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: دانشگاه سعی دارد تا با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب، آرامش خاطر دانشجویان و خانواده‌های آنان را تأمین نماید.

وی همچنین از وجود ۴ خوابگاه در این واحد دانشگاهی خبر داد که ۴۹۶ دانشجو در آن‌ها اسکان یافته‌اند، سه خوابگاه به دانشجویان دختر و یک خوابگاه به دانشجویان پسر اختصاص یافته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تأکید کرد که دانشگاه آزاد اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته تا دانشجویانی که برای تحصیل به بندرعباس می آیند با مشکلات مسکن و هزینه‌های بالای اجاره‌بها مواجه نشوند.

وی در پایان، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز در خصوص افزایش شهریه خوابگاه‌ها اشاره کرد که گاهی با توجه به افزایش قیمت‌ها در سایر بخش‌ها از سویی و نیاز به ارائه خدمات مناسب و استاندارد به دانشجویان از سوی دیگر میزان کمی افزایش طبیعی است.

وی تصریح کرد که این افزایش هیچگاه با شیبی تند و رادیکالی نبوده و در صورت لزوم با در نظر گرفتن شرایط مالی دانشجویان انجام می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، در نهایت خاطرنشان کرد که هزینه‌های اخذ شده برای اقامت در خوابگاه‌ها صرفاً برای بازسازی و بهسازی آن‌ها به کار می‌رود و حتی از منابع دیگر دانشگاه نیز برای تأمین امکانات خوابگاه استفاده می‌شود.

خبرنگار: زهرا بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =