کاپیتان تیم ملی والیبال و رکورد دست نیافتنی‌اش

میلاد عبادی‌پور صاحب یک رکورد فوق‌العاده در لیگ ملت‌هاست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در آستانه یازده سالگی جهانی شدن والیبال ایران، طبق آمار و اطلاعات دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، والیبال مردان ایران در ۱۰ دوره لیگ جهانی و لیگ‌ ملت‌ها ۱۲۹ بار به میدان رفته است که براساس داده‌های آماری ۱۹ بازیکن در پست دریافت کننده قدرتی در این مسابقات حضور داشتند که به نظر می‌رسد رکورد میلاد عبادی پور با ۹۳۷ پوئن در بین آن‌ها دست نیافتنی است.

بیشتر بخوانید:

آغاز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه

عبادی‌پور تیم ملی والیبال را در ۱۰۵ مسابقه همراهی کرده است که در بین ۶۲ بازیکن ایران در این دو رویداد مهم، بالاترین بازی ملی محسوب می‌شود و این بازیکن موفق به ثبت ۹۳۷ امتیاز برای والیبال ایران شده است.

میلاد از نظر میانگین امتیاز در هر مسابقه با ۸.۹۲ امتیاز در آستانه شکست رکورد رحمان داودی است که در شش بازی خود در این مسابقات موفق به کسب ۵۴ امتیاز و میانگین ۹ پوئن در هر مسابقه شده است.

همچنین از نظر میانگین کسب پوئن در هر مسابقه امیرحسین اسفندیار (۲۹ بازی، ۲۷۳ امتیاز و میانگین ۷) و مجتبی میرزاجانپور (۵۹ مسابقه، ۳۸۴ امتیاز و میانگین ۶.۵) در جایگاه‌های سوم و چهارم هستند.

از نظر امتیازهای کسب شده مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و امیرحسین اسفندیار به ترتیب با کسب ۳۸۴، ۳۰۸ و ۲۷۳ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم بعد از عبادی‌پور قرار دارند.

از نظر تعداد بازی در این دو رویداد نیز فرهاد قائمی (۷۳)، میرزاجانپور (۵۹) و مرتضی شریفی با ۵۶ مسابقه در رتبه‌های دوم تا چهارم بعد میلاد جای گرفتند. تیم ملی والیبال ایران در مجموع ۱۲۹ مسابقه خود موفق به کسب ۱۱ هزار و ۹۰ پوئن شده است که بازیکنان دریافت‌کننده قدرتی سه هزار و ۴۳ امتیاز برابر با ۲۷.۴۳ درصد کل امتیازات تیم کشورمان در این مسابقات بوده است.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1231444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =