پیام باشگاه پرسپولیس به سرمربی برزیلی

باشگاه پرسپولیس از سرمربی برزیلی خود خواست تا هر چه زودتر در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، با جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، اوسمار ویرا دستیار برزیلی وی با حاشیه‌های زیاد جانشین او روی نیمکت قرمزها شد.

به دنبال این انتخاب و همچنین شکست پرسپولیس در هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم اراک، موجی از نارضایتی از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان از سوی هواداران و برخی پیشکسوتان این تیم شکل گرفت.

بیشتر بخوانید

شوک به پرسپولیس؛ اوسمار تمدید نکرد!

پرسپولیس اما با اوسمار رفته رفته با یک نمایش خوب خود را در جدول بالا کشید و در شرایطی ۵ امتیاز از رقیب دیرینه خود یعنی استقلال در صدر جدول عقب بود که در پایان لیگ بیست و سوم به عنوان قهرمانی رسید.

همین نتایج و عملکرد پرسپولیس باعث شد تا این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد اوسمار باشد. مذاکرات و توافقات اولیه اگر چه بین طرفین صورت گرفت اما در روزهای پایانی فصل، اوسمار خواست تا برای تمدید قرارداد با خانواده خود مشورت کند. هر چند در این بین گفته می‌شود این مربی برزیلی یک پیشنهاد نصف و نیمه از تیم فوتبال عجمان امارات نیز دارد.

باشگاه پرسپولیس نیز برای آنکه هر چه سریعتر وضعیت نیمکت تیم را مشخص کند به مربی برزیلی خود تنها ۱۰ روز فرصت داده تا تصمیم خود را بگیرد. بعد از این مدت، سرخ‌پوشان به نظر می‌رسد به سراغ گزینه‌های دیگر برای نیمکت پرسپولیس بروند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1232826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =