سردرگمی استقلال بین موافقان و مخالفان نکونام

هنوز تکلیف نیمکت استقلال برای فصل آینده به شکل رسمی روشن نشده است و با وجود تاکید کلامی فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه بر حفظ نکونام و دریافت لیست ورود و خروج از جواد، هنوز تکلیف خود سمیعی و ماندن و رفتن خود او هم مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هنوز تکلیف نیمکت استقلال برای فصل آینده به شکل رسمی روشن نشده است و با وجود تاکید کلامی فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه بر حفظ نکونام و دریافت لیست ورود و خروج از جواد، هنوز تکلیف خود سمیعی و ماندن و رفتن خود او هم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

پاسخ منفی قدوس به درخواست استقلال

نکونام در کنار اینکه نتوانست استقلال را قهرمان کند، به دلیل اخلاق و رفتار و البته حاشیه ها و شایعاتی که در موردش مطرح است و همچنین سبک بازی نه چندان دلچسب تیمش منتقدان و مخالفان جدی در بدنه هواداری و همچنین پیشکسوتان استقلال دارد. رابطه او با رسانه ها نیز صفر و صدی است؛ یعنی برخی حامی و ستایشگر بی چون چرا و برخی هم مخالف و منتقد بی قید و شرط او هستند.

برخی از پیشکسوتان از قبیل وریا غفوری، پیروز قربانی، رضا رجبی، علی سامره، حسن روشن و... در زمره منتقدان نکونام قراردارند. یک نمونه هم نامه ای بود که با امضای تعدادی از پیشکسوتان برای برکناری تکونام به دست مالک باشگاه رسید. در نقطه مقابل تعداد پیشکسوتان حامی جواد که در حمایت از لب به سخن باز کرده اند در مقابل منتقدان و البته کسانی که سیاست سکوت درپیش گرفته اند بسیار اندک و انگشت شمار هستند.

درمیان هواداران هم حتی اگر همین فضای مجازی که کلی شک و شبهه و انگ به آن وارد است را هم ملاک قرار دهیم، باز همین شرایط حاکم است. برخی کسب ۶۷ امتیاز با یک جین بازیکن متوسط و اشتباهات داوری و کارشکنی مدیران و بی ثباتی مدیریتی ستایش می کنند و در مقابل گروهی با یادآوری این نکته که فرهاد مجیدی با تیمی از این کم مهره تر و بازیکنانی بی اسم و رسم تر توانست استقلال را چند هفته زودتر قهرمان کند. برخی سبک بازی استقلال نکونام را با تیم تحت هدایت محمود فکری مقایسه می کنند و معتقدند که حفظ نکونام در واقع تکرار ناکامی لیگ هفدهم است که طی آن هم استقلال و هم منصوریان هردو سوخت شدند.

در مجموع هم حامیان و ستایشگران و هم مخالفان و منتقدان جواد نکونام دلایل و تحلیل های خودشان را برای حفظ او یا برکناری اش دارند که دست کم از یک زاویه درست و منطقی به نظر می رسد. هرچند هیچکس نمی تواند که تضمین کند که ماندن یا رفتن او کدام به نفع استقلال تمام خواهد شد.

دربحث پیشنهاد جانشینی و جایگزینی نکونام هم دو گزینه بیشتر اصلی دیده می شود؛ یکی سرمربی خارجی و به ویژه آندره آ استراماچونی ایتالیایی و دیگری هم فرهاد مجیدی که این روزها بدون تیم است.

در نهایت این هلدینگ خلیج فارس و مالک استقلال است که تصمیم گیرنده خواهد بود. البته در وهله نخست باید تکلیف مدیرعامل باشگاه روشن شود. به هرحال هم سرمربی و هم مدیرعامل باشگاه باید بدانند که قرار است با چه شخصی و چه خصوصیاتی همکاری داشته باشند. در نهایت تا تکلیف قطعی مدیرعامل و در ادامه سرمربی تیم روشن نشود، نباید به اخبار مربوط به نقل و انتقالات چندان توجه داشت. هرچند که مالک باشگاه مشخص است و در بحث مالی و تعهدات قرارداد طرف حساب بازیکن خواهد بود، اما برای یک بازیکن مهم است که یک فصل قرار است با چه کسانی کار کند؟ به نظر می رسد این سردرگمی و دو دلی فعلا درمیان مدیران هلدینگ خلیج فارس هم وجود دارد. شاید هم مالک آبی ها این روزها کارهای مهم تری از رسیدگی به وضعیت استقلال دارد!؟

منبع: روزنامه گل

انتهای پیام/

کد خبر: 1233426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =