بسیج اساتید از هیچ نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند/برگزاری روز ملی بسیج اساتید با حضور ۳۱ هزار استاد

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه تمام نامزدهای ریاست جمهوری برای ما محترم هستند، گفت: بسیج اساتید از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد رضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید در نشست خبری بزرگداشت شهید دکتر چمران و حضور ۳۱ هزار استاد بسیجی سراسر کشور که امروز ۲۳ خردادماه در سازمان بسیج اساتید برگزار شد، گفت: روز شهادت شهید چمران به اسم روز ملی بسیج اساتید نام گذاری شده است‌.

وی گفت: شهید چمران الگوی تمام استادان بسیجی کشور است. شناخت ابعاد گوناگون شخصیت شهید چمران برای همه ما ضروری است.

مردانی عنوان کرد: از اساتید بسیجی که در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب گام برداشتند، در مراسم بزرگداشت سالروز شهادیت دکتر چمران، تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: امسال بزرگداشت سالروز شهادت دکتر چمران با حضور ۳۱ هزار استاد در دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ ۳۰ خردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال بزرگداشت شهادت دکتر چمران با شعار «ستاد بسیجی، حضور حماسی و حکمرانی علوی» برگزار می‌شود. این اجتماع با حضور ۱۰۰۰ استاد بسیجی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار می‌شود و حدود ۳۰ هزار استاد نیز در دانشگاه‌های سراسر کشور این اجتماع را همراهی می‌کنند.

مردانی ادامه داد: شهید حجت الاسلام ابراهیم رئیسی مهمان ویژه مراسم روز ملی بسیج اساتید کشور بود که به این مراسم نرسید و شهید شد.

رئیس بسیج سازمان بسیج اساتید مطرح کرد: در مراسم سالروز بسیج اساتید به حکمرانی از نگاه علوی به ویژه امام علی(ع) و بررسی و ابعاد شخصیت رئیس جمهور شهید پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری شهید مجید شهریاری شهید سال بسیج اساتید معرفی شده و از مقام شامخ ایشان در این مراسم تجلیل می شود و از شهدای علمی یاد خواهد شد.

تریبون آزاد کار ویژه بسیج اساتید در انتخابات

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بسیج اساتید تمام نامزدهایی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند را محترم می‌داند.

مردانی گفت: بسیج اساتید قصد ندارند به صورت مصداقی به یک نامزد بپردازد یا موضع خاصی یا حمایت از یک نامزد انتخاباتی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید بیان کرد: ما در نظر داریم برای دعوت به مشارکت اساتید و دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های تبیینی و تحلیلی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری تربیون آزاد توسط بسیج اساتید در میدان های اصلی شهر از جمله‌ اقدامات مهم درباره برگزاری انتخابات است. همچنین صدور بیانیه، دعوت از آحاد مختلف مردم، ارتباط اساتید با دانشجویان نیز جز فعالیت‌های بسیج اساتید است.

مردانی مطرح کرد: در حال حاضر ارتباط اساتید با دانشجویان از طریق فضای مجازی، خوابگاه‌ها یا حضور در جلسات مختلف است. اساتید در این ارتباط دانشجویان را دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید خاطر نشان کرد: بر اساس نظر سنجی‌ها بیشترین اخبار مرتبط با انتخابات از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود. بنابراین بسیج اساتید به صورت متمرکز در شبکه‌های اجتماعی به ویژه شبکه ایکس در این خصوص فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =