سربازان وظیفه صاحب شغل می‌شوند

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با مهارت‌آموزی سربازان تلاش می‌شود که در کنار دوران خدمت، بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند ظهر امروز در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در استان کردستان اظهار داشت: امروز یکی از مأموریت‌های مهم نیروهای مسلح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه است، در این مأموریت تلاش می‌شود سربازان در کنار دفاع و ایجاد نظم و امنیت یک تخصص در یک مهارت خاص را بیاموزند که علاوه بر خدمت مؤثر بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

محرومیت های اجتماعی برای مشمولان غایب سربازی

وی افزود: خوشبختانه در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قواه از سال ۹۶ قرارگاه مهارت آموزی در نیروهای مسلح تشکیل شده و با تلاش سازمان‌های مربوطه نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت و توان بسیج و سایر دستگاه‌ها، در راستای اهداف مورد نظر که همان آموزش و مهارت‌آموزی است، کار شده است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۸۰ هزار نفر از جوانان عزیز ایران اسلامی در این ۷ سال گذشته تحت پوش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که بیش از ۹۰۰ هزار نفر از آنها به آموزش تخصصی دست پیدا کرده‌اند.

وی گفت: در ارزیابی از مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان کردستان شاهد عملکرد مطلوبی بودیم و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء این وضعیت موجود باشیم که بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و به اشتغال مؤثری برسند.

زاده‌کمند با بیان اینکه انسجام و هم‌افزایی خوبی در بین نیروهای مسلح و سازمان اجرایی در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در استان برقرار است، عنوان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد ارتقاء این مسیر و هدف ارزشمند در جهت خدمت‌رسانی بهتر باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =