شرایط وام قرض الحسنه فوری ۱۴۰۳

وام قرض الحسنه فوری یکی از بهترین وام‌هایی است که توسط بانک‌های مختلف به متقاضیان اعطا می‌شود. منظور از وام قرض الحسنه فوری نوعی وام فوری است که شرایط دریافت آن آسان‌تر از وام‌های دیگر است و با امور اداری پیچیده‌ای همراه نیست.

وام قرض الحسنه فوری یکی از بهترین وام‌هایی است که توسط بانک‌های مختلف به متقاضیان اعطا می‌شود. منظور از وام قرض الحسنه فوری نوعی وام فوری است که شرایط دریافت آن آسان‌تر از وام‌های دیگر است و با امور اداری پیچیده‌ای همراه نیست. البته شرایط بانک‌ها در اعطای این وام متفاوت از یکدیگر است و حتی ممکن است شرایط بانک‌ها در سال‌های مختلف، متفاوت از سال‌های پیش از آن باشد. بر این اساس ما در این نوشته به شرایط وام قرض الحسنه فوری در سال ۱۴۰۳ پرداخته‌ایم تا شما آشنایی لازم با جزئیات وام‌های فوری بانک‌های مختلف را به دست آورید.

بانک‌ها و شرایط آنها برای وام فوری

در حال حاضر چندین بانک وجود دارند که وام قرض الحسنه فوری را به متقاضیان خود اعطا می‌کنند. بانک ملت، صادرات، رفاه و رسالت از جمله بانک‌هایی هستند که این وام فوری را پوشش می‌دهند:

شرایط بانک ملت برای وام فوری

بانک ملت دو نوع وام فوری ارائه می‌دهد. اولی وام ۵۰ میلیون تومانی است که می‌توان با آن جهیزیه و اقلام ضروری در زمان عقد را خریداری کرد. نرخ سود این وام ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. برای دریافت این تسهیلات بسته به اعتبار بانکی ممکن است شما به یک تا سه ضامن نیاز داشته باشید.

دومین گزینه وام فوری بانک ملت، وام تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان است که با ارائه سند ملکی قابل دریافت است. این وام نیاز به ضامن ندارد و بین سه نفر تقسیم می‌شود و هر نفر تا سقف ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. نرخ سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت بین ۴۸ تا ۶۰ ماه است.

فرابانک ملت نیز بر اساس رتبه اعتباری متقاضیان وام فوری ارائه می‌کند. بر این اساس متقاضیان دارای رتبه A می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که تا ۲۰۰ میلیون تومان قابل افزایش است. نرخ سود این وام ۱۸ درصد است. مدت بازپرداخت این وام، ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است.

شرایط بانک صادرات برای اعطای وام فوری

بانک صادرات وام فوری ۵۰ میلیون تومانی را ویژه خریداران کالا ارائه می‌دهد. این وام فقط برای خرید کالا در نظر گرفته شده و نیازمند ارائه پیش فاکتور مربوط به خرید می‌باشد. وام بانک صادرات که می‌توان آن را وام کالا نیز نامید به صورت چک به نام فروشنده با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه خواهد بود. در این وام ۱۰ درصد از کل مبلغ وام به عنوان وثیقه مسدود می‌شود.

بانک صادرات همچنین از طریق حساب قرض الحسنه تا سقف ۸۰ درصد موجودی حساب نیز وام بدون وثیقه می‌دهد که عمدتاً در دسته وام‌های فوری قرار دارد. علاوه بر این وام، بانک صادرات برای خرید خودروهای ساخت داخل نیز از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام فوری با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت سه ساله ارائه می‌کند.

شرایط بانک رفاه برای اعطای وام فوری

بانک رفاه وام فوری خود را بدون نیاز به ضامن اعطا می‌کند؛ اما متقاضیان باید مبلغی را نزد بانک بلوکه کنند. متقاضیان می‌توانند ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سپرده خود را به عنوان وام با نرخ سود تقریبی ۲ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کنند. حداقل سپرده مورد نیاز برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ترتیب پنج و ده میلیون تومان است.

بانک رفاه همچنین برای افرادی که حقوق خود را از سازمان تامین اجتماعی یا سازمان‌هایی که با بانک رفاه همکاری می‌کنند، وامی با عنوان «طرح امید» ارائه می‌کند. این وام به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با سود ۴ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه قابل ارائه است.

شرایط بانک رسالت برای وام فوری

بانک رسالت مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان وام فوری با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. این وام برای مشتریان فعلی بانک که دارای حساب اینترنتی هستند، با نرخ سود ۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماهه قابل استفاده است. بانک رسالت همچنین از وام قرض الحسنه فوری با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و سود ۲ درصد نیز پشتیبانی می‌کند. برای دریافت این وام، داشتن سپرده بانکی الزامی است.

شرایط بانک مهر ایران برای اعطای وام

بانک مهر نیز به افراد حقیقی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد که از جمله شرایط آن بلوکه کردن پول برای مدت زمان مشخص است. اشخاص حقوقی و مشاغل نیز می‌توانند حداکثر ۷۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

شرایط بانک اقتصاد نوین برای اعطای وام

بانک اقتصاد نوین نیز از جمله بانک‌هایی است که وام قرض الحسنه را تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به افراد حقیقی و حقوقی اعطا می‌کند. این بانک داشتن معدل حساب ۲، ۳، ۴ یا ۶ ماهه، برخورداری از پروانه‌ کسب و نیز داشتن ضامن رسمی را جزء شروط اعطای وام قرار داده است.

شرایط بانک سینا برای اعطای وام

بانک سینا نیز وام قرض الحسنه خود را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه اعطا می‌کند. الزامات برای دریافت این وام شامل دو ضامن رسمی و رتبه اعتباری بالا است.

شرایط پست بانک برای اعطای وام

پست بانک تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. این وام بدون نیاز به ضامن است و مختص دارندگان حساب قرض الحسنه است. رتبه اعتباری رضایت بخش برای تایید این وام الزامی است.

وام‌های فوری با استفاده از سند ملکی

وام‌هایی نیز وجود دارند که با استفاده از سند ملکی اعطا می‌شوند. بنابراین می‌توان آنها را جزء وام‌های فوری دانست. این وام‌ها به عنوان وثیقه توسط بسیاری از بانک‌ها ارائه می‌شوند. وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک ملت را می‌توان از جمله این وام‌ها دانست.

وام‌های فوری با ضمانت سفته

این نوع وام‌ها تا حدود زیادی نادر هستند و معمولا در شرایط خاصی اعطا می‌شوند؛ زیرا اکثر بانک‌‎ها و موسسات مالی، سفته را به عنوان وثیقه وام نمی‌پذیرند. بنابراین افرادی که به دنبال وام‌های فوری بدون ضامن هستند، ممکن است برای دریافت وام به واریز پول در بانک یا داشتن اعتبار بانکی قوی نیاز داشته باشند.

همانطور که مشاهده کردید گزینه‌های مختلفی برای دریافت وام فوری از بانک‌های مختلف وجود دارد که هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از انتخاب گزینه وام، نیازها و وضعیت مالی خود را به دقت در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =