قتل هولناک همسر با قرص لاغری

زن جوان که در اقدامی هولناک به همسرش قرص برنج خورانده بود، با هوشیاری تیم جنایی دستگیر شد و به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چندی قبل کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شمال تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به نام مسعود روی تخت بخش اورژانس به قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

بیشتر بخوانید:

قتل زن وشوهر جوان مقابل چشمان فرزند ۳ساله

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که همسر متوفی با آمبولانس، شوهر خود را به این بیمارستان منتقل کرده است. او در جریان تحقیقات اولیه گفت: مسعود قرص لاغری مصرف می‌کرد؛ او ساعتی پیش تماس گرفت و مدعی شد به‌خاطر مصرف قرص حالش خوب نیست و سرگیجه شدیدی دارد. به همین خاطر سریعاً به خانه رفتم و به اورژانس زنگ زدم اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت.

به دنبال اعلام این خبر، جسد با دستور قضایی برای تعیین علت تأمه فوت و معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد که متخصصان با آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی اعلام کردند، متوفی بر اثر مصرف قرص برنج "فسفید آلومینیوم" فوت کرده است که این مرگ مشکوک وارد فاز تحقیقات جنایی شد.

تبلیغ
مزه‌های فوتبالی رو پیدا کن، 90 میلیون جایزه ببر!
جایزه ببر!
yn-ad
همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با دستور بازپرس جنایی وارد عمل شوند، در اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، همسر متوفی خط‌های تلفن فعال زیادی دارد و هیچکس از این موضوع خبری نداشته است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

اقدامات ویژه فنی نیز حکایت از آن داشت روز حادثه زن جوان هنگامی که در خانه‌ حضور داشته با آرامش کامل به اپراتور اورژانس اعلام کرده که همسرش به‌خاطر مصرف "کیک و شیر فاسد" حالش بده شده و درخواست اورژانس کرده است.

طولی نکشید که زن جوان هدف تحقیقات جنایی قرار گرفت اما او با اظهارات ضد و نقیضی منکر مالکیت خط‌های فعال تلفن همراه و تناقض‌گویی خود در روز حادثه با اپراتور اورژانس شد. این در حالی بود که اقدامات مخابراتی نشان می‌داد او از ماه‌های گذشته با مرد جوانی به صورت تلفنی با خط‌های مخفیانه‌اش در ارتباط بوده و این ارتباط چند روز قبل از حادثه نیز پررنگ‌تر شده است.

کد خبر: 1235038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =