معرفی هتل اسپیناس پالاس هتل بام تهران

در میان هتل‌های مجلل و لوکس پایتخت، هتل اسپیناس پالاس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این هتل 5 ستاره، در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هتل اسپیناس پالاس، همچون نگینی درخشان بر فراز بام تهران، خودنمایی می‌کند و با شکوه و عظمت خود، مسافران را مجذوب ابهت و زیبایی بی‌نظیرش می‌کند. این هتل 5 ستاره، با معماری مدرن و برگرفته از ذوق و هنر ایرانی، در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده و با ارائه امکانات و خدمات بی‌نظیر، اقامتی خاطره‌انگیز و رویایی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. رزرو هتل اسپیناس پالاس، سفری به دنیای آسایش و رفاه است.

در این هتل، هر آنچه که برای یک اقامت ایده‌آل نیاز دارید، فراهم شده است. از اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران گرفته تا رستوران‌های مجلل با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، استخر و سالن اسپا، سالن‌های ورزشی و مرکز خرید، همه و همه در هتل اسپیناس پالاس گرد هم آمده‌اند تا اقامتی بی‌نقص و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورند.

تاریخچه هتل اسپیناس پالاس

در میان هتل‌های مجلل و لوکس پایتخت، هتل اسپیناس پالاس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این هتل 5 ستاره، در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده و با معماری باشکوه و امکانات بی‌نظیر، اقامتی خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند. داستان ساخت این هتل مجلل به سال 1389 باز می‌گردد. گروه هتل‌های اسپیناس که پیش از آن با احداث هتل‌های اسپیناس آستارا و اسپیناس خلیج‌فارس در عرصه هتلداری خوش درخشیده بودند، در این سال تصمیم به ساخت بزرگترین و مجلل‌ترین هتل خود در پایتخت ایران گرفتند.

پس از 8 سال تلاش و صرف هزینه‌های هنگفت، سرانجام در سال 1394، هتل اسپیناس پالاس با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری به‌طور رسمی افتتاح شد. این هتل با 21 طبقه و 400 باب اتاق و سوئیت، در مساحتی بالغ بر 75 هزار مترمربع، عنوان بزرگترین هتل ایران را در زمان خود به خود اختصاص داد. طراحی و معماری هتل اسپیناس پالاس، برگرفته از شکوه و عظمت کاخ ملکه تخت‌جمشید است.

استفاده از مصالح مرغوب، تزئینات فاخر و بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌ها، این هتل را به نمونه‌ای بی‌نظیر از هنر معماری و مهندسی تبدیل کرده است. هتل اسپیناس پالاس تنها به زیبایی ظاهری و امکانات مدرن محدود نمی‌شود. خدمات بی‌نظیر و پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل، همواره در تلاش‌اند تا اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود فراهم سازند.

معرفی هتل اسپیناس پالاس هتل بام تهران

علاوه‌بر این، هتل اسپیناس پالاس با برخورداری از 14 تالار و سالن پذیرایی با ظرفیت‌های مختلف، امکان برگزاری انواع مراسم و کنفرانس‌ها را در فضایی مجلل و منحصر به فرد فراهم می‌کند. اگر به دنبال اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در پایتخت ایران هستید، هتل اسپیناس پالاس بدون شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پلاس

هتل تهران، انتخابی مناسب برای هر سلیقه و بودجه‌ای است. تنوع هتل های تهران از هتل‌های لوکس و مجلل گرفته تا هتل‌های آپارتمانی و اقتصادی، پاسخگوی نیاز هر مسافری با هر سلیقه و بودجه‌ای است. هتل اسپیناس پالاس، در میان هتل‌های تهران، از جمله هتل‌های لوکس و 5 ستاره محسوب می‌شود که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی منحصر به فرد، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در هتل را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه، به برخی از امکانات و خدمات برجسته هتل اسپیناس پالاس اشاره می‌کنیم:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس: هتل اسپیناس پالاس دارای 400 اتاق و سوئیت مجهز در 21 طبقه است که با دکوراسیونی مدرن و شیک، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کنند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مجهز به امکاناتی نظیر تخت‌های استاندارد و یا کینگ سایز، تلویزیون‌های LCD، یخچال، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی کامل و ... می‌باشند.
  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها: هتل اسپیناس پالاس دارای 5 رستوران و کافی‌شاپ مجلل با فضایی دنج و دلنشین است که در آن‌ها می‌توانید از تنوع بی‌نظیری از غذاهای ایرانی و فرنگی، دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم لذت ببرید.
  • استخر و سالن اسپا: هتل اسپیناس پالاس دارای یک استخر سرپوشیده و یک سالن اسپا مجهز است که در آن می‌توانید از خدمات ماساژ، سونا و جکوزی بهره‌مند شوید و لحظاتی از آرامش و رها شدن از استرس را تجربه کنید.
  • سالن‌های ورزشی: هتل اسپیناس پالاس دارای دو سالن ورزشی مجهز برای بانوان و آقایان است که در آن می‌توانید به ورزش‌های مورد علاقه خود بپردازید و تناسب اندام خود را حفظ کنید.
  • مرکز خرید: هتل اسپیناس پالاس دارای یک مرکز خرید مجهز است که در آن می‌توانید از انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوغات و ... نیازهای خود را تهیه کنید.
  • سالن‌های همایش و کنفرانس: هتل اسپیناس پالاس دارای چندین سالن همایش و کنفرانس مجهز با ظرفیت‌های مختلف است که مکانی مناسب برای برگزاری انواع رویدادها، همایش‌ها و جلسات کاری می‌باشد.
  • خدمات دیگر: هتل اسپیناس پالاس خدمات دیگری نظیر خدمات لاندری، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات تور و ترانسفر و ... نیز ارائه می‌دهد که آسایش و رفاه هر چه بیشتر مهمانان را فراهم می‌کند.

هتل اسپیناس پالاس، با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیر و با کیفیتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در تهران هستند.

راه‌های دسترسی به هتل اسپیناس پالاس

  • با مترو: می‌توانید با خط 1 مترو تهران (تجریش - بهشت زهرا) در ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شده و با تاکسی یا اتوبوس به هتل اسپیناس پالاس بروید. با تاکسی: می‌توانید از هر نقطه از شهر تهران با تاکسی به هتل اسپیناس پالاس بروید.
  • با اتوبوس: اتوبوس‌های خطوط 1 و 200 از میدان ونک به سمت میدان صنعت حرکت می‌کنند و در نزدیکی هتل اسپیناس پالاس ایستگاه دارند.
  • با ماشین شخصی: اگر با ماشین شخصی به هتل اسپیناس پالاس می‌روید، می‌توانید از طریق خیابان‌های ولیعصر، ظفر، سعادت آباد و عابدی به هتل دسترسی پیدا کنید.

هتل اسپیناس پالاس، با شکوه و عظمت خود، در منطقه سعادت آباد تهران خودنمایی می‌کند و با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیر، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

جمع بندی

اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، رستوران‌های مجلل، استخر و سالن اسپا، سالن‌های ورزشی، مرکز خرید، سالن‌های همایش و کنفرانس و خدمات رفاهی متنوع، هتل اسپیناس پالاس را به انتخابی ایده‌آل برای مسافران لوکس‌پسند تبدیل کرده است.

موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی و راه‌های دسترسی متنوع، از دیگرمزایای این هتل 5 ستاره است. برای رزرو هتل اسپیناس پالاس و بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه، می‌توانید از طریق وب‌سایت اسنپ تریپ اقدام کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =