روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از انداختن رای خود در صندوق فرمودند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رای خود به صندوق ۱۱۰، فرمودند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. حضور پرشور مردم و افزایش رای‌دهنگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است.

ایشان افزودند: ما توصیه می‌کنیم مردم مسالۀ رای‌دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند. در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده و دوام جمهوری اسلامی و عزت و آبروی آن در دنیا متوقف به حضور به حضور مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی، تأکید کردند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است؛ که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود.

ایشان بیان کردند: موضوع مهمی در کنار این هست و آن حضور پرشور مردم و افزایش رای دهندگان است. این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است اسم جمهوری اسلامی حاکی از این است که دوام و قوام جمهوری اسلامی و عزت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مردم حضور در آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند تصریح کردند: اینکه می‌گویید برخی مردد هستند من وجهی برای تردید نمی‌بینم؛ کار آسانی است که نتایج مهمی دارد، چرا انسان برای کاری که سختی و فشاری ندارد ولی فواید فراوانی دارد تردید داشته باشد؟ قوام جمهوری اسلامی به حضور مردم است و برای اثبات صحت و سلامت جمهوری اسلامی حضور مردم لازم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =