طوفان الاقصی| حملات توپخانه‌ای و هوایی به شهر غزه

یورش به کرانه باختری، حملات توپخانه‌ای و هوایی به شهر غزه، حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی و ادعای سنتکام در رهگیری پهپادهای یمن از تحولات مهم بامدادی روز ۲۶۹ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه همزمان با حمله و یورش به کرانه باختری و اردوگاه نور شمس، حملات شدیدی به محلات شهر غزه واقع در شمال نوار غزه انجام داد که در اثر آن شماری در زیر آوار گیر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| شهادت ۶ فلسطینی در بمباران جنوب غزه

مهمترین تحولات روز ۲۶۹ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و مقابله با آن‌ها

گردان‌های شهدای الاقصی در کرانه باختری، بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان ما درگیر درگیری‌های مسلحانه شدید با نیروهای اشغالگر صهیونیستی هستند که به اردوگاه نور شمس یورش برده و آن‌ها را با رگبار شدید گلوله و مواد منفجره هدف قرار می‌دهند.

حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شهر غزه

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه مناطق الشجاعیه و الزیتون در شرق شهر غزه واقع در شمال نوار غزه را به شدت هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

حماس: استفاده از اسرا به عنوان سپر انسانی، جنایتی به تمام معناست

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که استفاده ارتش نازی و جنایتکار رژیم صهیونیستی از اسرای فلسطینی به عنوان سپر انسانی در جریان عملیات‌های تروریستی خود در نوار غزه، جنایتی به تمام معنا و نقض صریح قوانین جنگی و حقوق اسرا و نادیده گرفتن تمامی قوانین، کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق تصریح کرد که استفاده از اسرا به عنوان سپر انسانی یکی دیگر از جنایات دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌های نازی‌ است که شامل انواع انتقام‌جویی وحشیانه اعم از به گرسنگی کشاندن، تحقیر و شکنجه، بی‌توجهی عمدی پزشکی، محروم کردن از غذا و دارو، شکستن دست و پا، قتل تدریجی و اعدام‌های میدانی می‌باشد.

الرشق خاطر نشان کرد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم این جنایت را محکوم کرده و از دیوان دادگستری بین‌المللی و دیوان کیفری بین‌المللی نیز می‌خواهیم جنایت استفاده از اسرا به عنوان سپر انسانی را هم به پرونده جنایات جنگی رژیم صهیونیستی که سران رژیم اشغالگر به خاطر آن محاکمه می‌شوند، اضافه کنند.

حمله جدید پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای امروز دوشنبه اعلام کرد که بندر ایلات اشغالی در فلسطین را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

کد خبر: 1235457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =