آخرین اخبار نقل‌وانتقالات سپاهان

مسئولان تیم فوتبال سپاهان در حالی که معتقدند باید روند نقل‌وانتقالاتی را در سکوت پیش ببرند با چند مهره اثرگذار برای تمدید و جذب مذاکره کرده و به توافقاتی نیز دست یافته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان، به عنوان قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در صدد بستن تیمی آماده است. در حالی که هواداران سپاهان از وضعیت نقل و انتقالات تیمشان نگران هستند، باشگاه به صورت چراغ خاموش کار خود را پیش می‌برد و به توافقاتی نیز دست یافته است.

بیشتر بخوانید:

تمدید ستاره‌های سپاهان با خروج ژوزه مورایس!

محمد کریمی، ‌کاپیتان طلایی‌ها از گزینه‌های مدنظر آبی‌پوشان پایتخت بود که سپاهانی‌ها توانسته‌اند او را در تیم ماندگار کنند و برای فصل آینده همچنان طلایی‌پوش خواهد ماند.

میلاد زکی‌پور نیز دیگر گزینه استقلال از جمع سپاهانی‌ها بود که در نهایت مذاکراتش با آبی‌ها به بن‌بست خورد.

در ادامه اخبار نقل‌وانتقالاتی، جواد آقایی‌پور، های‌جک استقلال از اورنبورگ روسیه، مسیرش را به سمت اصفهان تغییر داده تا بنا بر برخی شنیده‌های ایسنا احتمال حضور آقایی‌پور، ستاره فصل قبل استقلال خوزستان در جمع طلایی‌پوشان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، شهریار مغانلو و رامین رضاییان، دو ستاره طلایی‌ها، به عنوان دو خروجی این فصل سپاهان مطرح شدند که بر خلاف داشتن قرارداد، برای لژیونر شدن خواهان فعال شدن بند فسخ و جدایی شده‌اند. مغانلو در مسیر اتحاد کلباست اما گمانه‌زنی‌هایی بر تغییر تصمیم رضاییان برای ماندن در اصفهان و تمدید محل سکونتش به گوش می‌رسد.

از سوی دیگر محمدجواد حسین‌نژاد سه فصل، آریا یوسفی، کاوه رضایی و علی‌اصغر اعرابی دو فصل با سپاهان قرارداد دارند.

پیام نیازمند، محمد دانشگر، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو و امید نورافکن نیز یک فصل دیگر قرارداد دارند اما نورافکن به عنوان نخستین خروجی طلایی‌ها فصل آینده برای گذراندن خدمت سربازی در ملوان بازی خواهد کرد. نیازمند با پیشنهادی وسوسه‌کننده از یونان روبرو شده در حالی که پیش‌تر گفته بود در سپاهان می‌ماند.

نیما میرزازاد، دروازه‌بان دوم سپاهان نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد که باشگاه سپاهان تمدید قراردادش را مطرح کرده و در حال رایزنی هستند.

گفته می‌شود سپاهان سه‌شنبه روز شلوغی را در نقل و انتقالات پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

کد خبر: 1235486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =