۶ کیلوگرم شمش طلای قاچاق در مرز مریوان کشف شد

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۶ کیلوگرم شمش طلا به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیارد ریال در نوار مرزی شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمد عارف سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در راستای حراست از مرزها و تشدید اقدامات کنترلی، مرزداران هنگ مرزی مریوان با انجام مجموعه‌ای از کارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی و بررسی همه جانبه موضوع در سطح نقاط مرزی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله طلای قاچاق به کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای کشف اسکلت انسان در محله بریانک چه بود؟

وی افزود: در همین رابطه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مرزداران با اجرای کمین و بهره گیری از تجهیزات فنی و اپتیکی در در نقطه صفر مرزی مستقر شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مأموران این فرماندهی پس از ساعت‌ها کمین با قاچاقچی که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشت، روبرو و با اخذ موضع مناسب سد راه آن شدند و توانستند وی را دستگیر کنند.

سردار سپهری با اشاره به دستگیری بیان کرد: مرزبانان در این عملیات موفق به کشف ۶ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال شدند.

وی به اشراف و آمادگی عملیاتی مرزبانان در طول ۲۲۷ کیلومتر مرزهای استان اشاره و اظهار کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در مرزهای کردستان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هر گونه تحرک غیرقانونی خواهند شد.

کد خبر: 1235505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =