زاکانی: اطرافیان پزشکیان کشور را به خاک سیاه نشاندند

علیرضا زاکانی با بیان اینکه بزرگترین فسادهای اقتصادی و نفتی در دوره اقای خاتمی اتفاق افتاد که آقای پزشکیان به کارنامه دولت آقای خاتمی می‌بالد، گفت: آن‌ها که کلید و برنامه داشتند، کشور را به خاک سیاه نشاندند این‌ها که برنامه هم ندارند که هیچ.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی در تجمع حامیان سعید جلیلی در استان، اظهار کرد: تا امروز از آقای پزشکیان هیچ برنامه‌ای ندیدیم، اساسا هنر بزرگ ایشون کلی‌گویی است.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند زاکانی به آذری‌جهرمی؛ از این مردم خجالت بکشید!

وی با بیان اینکه راجع به آینده آقای پزشکیان اگر کسی بخواهد قضاوت کند باید به گذشته‌اش رجوع کند که گذشته‌اش هم معلوم است، گفت: در زمان مجلس ششم که هم دولت و هم مجلس به تعبیر خودشان اصلاح‌طلب بود، همان مجلس آقای پزشکیان را استیضاح کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه در آن زمان در زیرمجموعه آقای پزشکیان سئوالات تخصصی آزمون پزشکی کشور به فروش رفته بود، بیان کرد: وقتی بررسی کردیم تخلفات معلوم شد، تعدادی محکوم و تعدادی زندانی شدند، اما اکنون وقتی از پزشکیان سئوال کردم بعد از ۲۰ سال، حاشا کرد! این در حالی است که در گزارشات مجلس همه این مسائل موجود هست.

زاکانی با بیان اینکه عده‌ای با مردم روراست نیستند و از گذشته‌شان فرار می‌کنند، عنوان کرد: اساسا اطرافیان آقای پزشکیان نگاه درستی به مردم ندارند، وزیر ارتباطات دولت روحانی که یکی از اطرافیان پزشکیان است، مردم را طالبان می‌بیند. این اهانت بزرگی به ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اطرافیان پزشکیان، آقای آخوندی است، آقای آخوندی وقتی قطار تبریز مشهد آتش گرفت به جای اینکه عذرخواهی کند، برگشت گفت این‌ها بیمه داشتند! این‌ها مردم را این‌طور می‌بینند. آن روزی که مردم بهشان رای بدهند، مردم عزیزند و اگر به آن‌ها رای ندهند، هر چه ناسزا هست به مردم می‌گویند.

زاکانی ادامه داد: این‌ها نگاهشان به مردم نگاه حداقلی است، دقیقا مثل زمان مرحوم هاشمی رفسنجانی که عده ای در دهه هفتاد پیش هاشمی رفسنجانی رفتند، ایشان گفته بود که من یک اختلاف با رهبری دارم، من می‌گویم حداقل مردم پای صندوق بیایند و آن کسی که می‌خواهیم انتخاب شود اما رهبری می‌گوید مشارکت باید حداکثری باشد ولو اینکه هر فردی انتخاب شود. این دو نگاه است، یک نگاه حداقلی که مردم برایشان ابزار است، یک نگاه هم کردم برایش مهم است. چرا این‌ها گذشته‌شان را فراموش می‌کنند.

زاکانی ادامه داد: ایران کشور ثروتمندی است و فقیر نیست. با وجود این امکانات در کشور پس چرا بخشی از مردم فقیر هستند؟! فساد عامل اصلی فقر مردم است.

وی مطرح کرد: در کشور ما سرطان فساد اقتصادی ده‌ها سال است که مردم را آزار می‌دهد. بزرگترین فسادهای اقتصادی و نفتی در دوره اقای خاتمی اتفاق افتاد که آقای پزشکیان به کارنامه دولت آقای خاتمی می‌بالد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: آن‌ها که کلید و برنامه داشتند، کشور را به خاک سیاه نشاندند این‌ها که برنامه هم ندارند که هیچ.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =