دکتر طهرانچی: مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای دیگر آفریدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک مقامات جهان به مسعود پزشکیان

متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه آفریدند و تصویری از ایستادگی پای آرمان‌های‌ جمهوری اسلامی و ایران مقتدر به جهان مخابره کردند.

این انتخابات نیز جلوه‌ای‌ تازه از نقش تعیین‌کننده مردم در آینده کشور و برگ زرین دیگری از تحقق مردم‌سالاری دینی در ایران عزیز است.

امروز موسم رقابت با حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات به پایان رسیده و فصل همدلی و تلاش برای رشد و تعالی ایران اسلامی رسیده است. بر همه ما واجب است که از هیچ کوششی در راه پیشرفت و ارتقای کشورمان فروگذار نکنیم‌.

در پایان بر خود لازم می‌دانم پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران‌ اسلامی را که با اعتماد مردم و سپردن مسئولیت قوه مجریه به ایشان همراه بود تبریک عرض کنم و در ادامه‌ راه برایشان توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم‌.

دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته در راستای اجرای سند تحول و تعالی پنج‌ساله خود و سیاست های کلی نظام در جهت رشد و تعالی کشور به خصوص جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نقش فعال و اثر گذار در کنار دولت و وزارتخانه های مربوطه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =