۲ بازیکن جدید پرسپولیس مشخص شدند

پرسپولیس در لیست زیر ۲۵ سال خود فقط دو بازیکن دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس دغدغه پر شدن لیست بزرگسالان را دارد و با وجودی که نسب به فصل قبل، یک نفر به سهمیه بزرگسال تمام باشگاه‌های لیگ برتری اضافه شده و از ۱۹ نفر به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرده، اما همچنان دغدغه اصلی سرخ پوشان تهرانی لیست بزرگسالان این تیم است.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان استقلال بمب جدید پرسپولیس؟

فراموش نکنیم نفراتی، چون مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که فصل قبل مصدوم شده و از لیست کنار گذشته شده بودند به لیست این فصل بازگشته و قرار است نفراتی چوم محمد عمری و میلاد سرلک نیز به این لیست اصافه شوند. به همین دلیل شاید مهم‌ترین لیست بعد از لیست بزرگسالان، لیست زیر ۲۵ سال باشد که البته طبق قوانین جدید باز هم معذوریت‌هایی وجود دارد.

طبق بند دو مصوبه آخرین جلسه کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها، هر باشگاه تنها مجاز به داشتن ۲ بازیکن در رده سنی زیر ۲۵ سال می‌باشد آن هم مشروط به اینکه بازیکنان قبلا در فهرست زیر ۲۳ سال همان باشگاه حضور داشته و مدت قرارداد آن‌ها از فصل پیش ادامه داشته باشد. از این رو و طبق این شرایط فقط محمد مهدی احمدی و مهرشاد اسدی هستند که لیست دو نفره زیر ۲۵ سال را پر می‌کنند و بقیه بازیکنان باید در لیست اصلی و بزرگسال پرسپولیس قرار بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =