ماموران قلابی تهرانسر به دام افتادند

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام دستگیری سارقان مسلح خودرو در محله تهرانسر به شهروندان توصیه کرد که کارت شناسایی و حکم ماموریت افرادی که خود را پلیس معرفی می‌کنند، رویت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم‌پور روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گشت زنی‌های هدفمند را آغاز کرده که در محدوده خیابان نفت شمالی یک دستگاه خودروی پژو پارس با دو سرنشین را در حال پرسه زنی در آن منطقه مشاهده و مشکوک شده که با استعلام پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند؛ متهمان نیز با رویت خودروی گشت بلافاصله بدون توجه به دستورات پلیس متواری شدند.

بیشتر بخوانید:

۲ کشته بر اثر تصادف تیبا و کامیون در جاده دزفول

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: ماموران پلیس طی تعقیب و گریز کوتاه با اجرای طرح مهار موفق به متوقف کردن خودرو شدند؛ متهمان خودرو را رها کرده و به صورت پیاده متواری شدند که ماموران متوجه مسلح بودن آنها شدند که قبل از هرگونه اقدامی از سمت سارقان با هوشیاری و درایت ماموران یکی از آنها در حال فرار سریعاً دستگیر شد و متهم دیگر که قصد ورود به یکی از ساختمانهای مسکونی را داشت، با سرعت عمل بالای پلیس زمین گیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور با تاکید بر سرقتی بودن خودرو متهمان ادامه داد: در بازرسی اولیه متهمان دو قبضه سلاح گرم و از صندوق عقب خودروی آنها دو عدد بی‌سیم، تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت، و تعدادی مدارک شناسایی و هویتی مسروقه کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو، حمل سلاح گرم و چند مورد غصب عنوان پلیس اعتراف کرده که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بوده و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قاسم پور در ادامه به شهروندان توصیه کرد که با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت مواجهه با افرادی که با خودرو و لباس شخصی خود را به عنوان پلیس معرفی می‌کنند حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت را رویت کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =