وضعیت جاده‌ها / اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه سوم مردادماه آغاز شده و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مردادماه در جاده‌های شمال ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یدالله جهان‌تاب امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه سوم مردادماه در جاده‌های شمال، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز جاده‌های شمال زیر بار ترافیک می‌رود که به‌منظور تسهیل در تردد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در جاده چالوس

رئیس‌پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه سوم تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مردادماه در محورهای کرج_چالوس ، هراز، سوادکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه سوم و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه چهارم و جمعه پنجم مردادماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه پنجم مردادماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس‌پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج-چالوس ممنوع است، تصریح کرد: از ساعت ۱۵ روز جمعه پنجم مردادماه از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و با تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

جهان‌تاب یادآور شد: البته تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

کد خبر: 1237738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =