گلایه فرماندار قائمشهر از مدیریت درمان استان

فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری از مدیریت درمان استان در پی بی‌توجهی به مشکلات درمانی شهرستان، گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران جواد مولایی قرا، فرماندار شهرستان قائمشهر، روز دوشنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نمایندگان، مدیران، مسئولان شهرستانی و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: هر که مخاطب و تریبون دارد باید تلاش کند تا در موضوع جهاد تبیین، صدای وحدت ملی را به مردم برساند.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و فصل تابستان، اوقات فراغت دانش‌آموزان جدی گرفته شود و دستگاه‌های متولی با محوریت آموزش و پرورش نسبت به تدوین برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان مانند برنامه‌های تحصیلی، آموزشی و علمی، اقدام کنند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش دما، خطاب به ادارات جهاد کشاورزی، امور آب، آبفا، شرکت توزیع برق و ادارات مرتبط گفت: نسبت به پایداری خدمات مربوطه مانند پایداری برق، دقت و تلاش لازم را داشته باشند تا برای کشاورزان زحمت‌کش و مردم مشکلی به وجود نیاید و آسیبی به اراضی کشاورزی و محصولات آنان نرسد.

مولایی با بیان این موضوع که در سال گذشته ۳۰ حلقه چاه آب کشاورزی حفر شد و از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بحران استان، مبلغ ۱۲میلیارد تومان فقط به شهرستان قائمشهر اختصاص پیدا کرد، تصریح کرد: آب شرب شهرستان، قدمت ۶۰ ساله دارد و در این حوزه اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده و انشاالله با همراهی و همکاری دو نماینده محترم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو رایزنی خواهیم کرد تا درباره بهبود وضعیت آب شرب شهرستان جلسه‌ای داشته باشیم.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در معابر شهر آغاز شده، اما شهرداری باید با افزایش اکیپ و تیم‌های اجرایی، این موضوع را تسریع ببخشد، اضافه کرد: با عنایت به تعیین بودجه در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته، اجرای طرح هادی ۴۶ روستا در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر با ابراز گلایه از مدیریت درمان استان بیان کرد: متاسفانه علیرغم مصوباتی که با حضور مدیریت درمان کشور درباره تجهیز و بهره‌برداری از تخت‌های قسمت ICU بیمارستان قائمشهر داشتیم، اما هنوز این مشکل برطرف نشده است.

رئیس شورای اداری افزود: ۲۰ تخت بیمارستانی در ایام کرونا با رایزنی‌های صورت گرفته، برای بیمارستان رازی قائمشهر تحویل گرفتیم و تمام زیرساخت‌های لازم هم آماده است، اما به دلایل نامشخصی، هنوز مردم شهرستان و حتی شهرستان‌های همجوار نمی‌توانند از این تخت‌ها استفاده کنند و در رنج و عذاب هستند.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1237766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =