ضاربان جنگلبان تالشی بازداشت شدند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از دستگیری هر سه ضارب جنگلبان تالشی خبر داد و گفت: یکی از سه قاچاقچی چوب در جنگل‌های گیسوم اقدام به مجروح کردن یک جنگلبان کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد قربانی لرد، با اشاره به درگیری دو جنگلبان با قاچاقچیان چوب در شهرستان تالش، اظهار کرد: روز گذشته یک فقره درگیری با سه قاچاقچی چوب در جنگل‌های گیسوم رخ داد که منجر به مجروح شدن یک جنگلبان شد.

بیشتر بخوانید:

حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن + عکس

وی با بیان اینکه ضاربین پس از درگیری متواری شده بودند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و نیروی انتظامی شهرستان تالش و طی سه فقره عملیات اطلاعاتی جداگانه، هر سه قاچاقچی در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از بازداشت شدن هر سه قاچاقچی چوب آلات جنگلی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان بومی بودند.

قربانی لرد با اشاره به بستری شدن جنگلبان مجروح در بیمارستان گلسار رشت، خاطرنشان کرد: این جنگلبان که از ناحیه صورت و هر دو دست دچار جراحت شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و جهت تکمیل مراحل بهبودی، همچنان بستری است و حال عمومی خوبی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =