پزشک قلابی در تبریز دستگیر شد

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری فردی که خودش را به عنوان پزشک متخصص بیهوشی در یکی از بیمارستان‌های دولتی تبریز معرفی و از مردم اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ یداله جهان‌آرا با اشاره به دستگیری فردی که خودش را به عنوان پزشک متخصص بیهوشی در یکی از بیمارستان‌های دولتی تبریز معرفی و از مردم اخاذی می‌کرد، گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر تماس حراست یکی از بیمارستان‌های دولتی در تبریز، ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان فورا به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

قاتل ۲ مامور پلیس و ۳ شهروند دستگیر شد

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که نیروهای حراست بیمارستان یک نفر را که با مهر و مدارک جعلی خودش را به عنوان پزشک و متخصص بیهوشی معرفی و از مراجعین و مردم اخاذی و پول دریافت می‌کرد را گرفته که باحضور بموقع پلیس، فرد مذکور را تحویل پلیس می‌دهند.

فرمانده انتظامی تبریز ادامه داد: ماموران فورا وی را به مقر پلیس دلالت می‌دهند که در بازجویی های تخصصی متهم، انگیزه خود هدف از اینکار را نوعی سرگرمی اعلام می‌کند.

جهان آرا با تاکید بر اینکه در بررسی‌ها مشخص شد متهم قبلا دارای سوابق متعدد کیفری است، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =