جزئیات لایحه و مستندات پرسپولیس درباره سهمیه خارجی‌ها

باشگاه پرسپولیس لایحه‌ای را به کمیته تدوین مقررات ارسال کرده است تا سهمیه خارجی این باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ باشگاه پرسپولیس روز گذشته در نامه‌ای رسمی به کمیته تدوین مقررات درخواست بررسی سهمیه بازیکنان خارجی این تیم را ارائه و مستندات خود درباره دقایق بازی‌های وحدت هنانوف و نبیل باهویی را نیز به این کمیته ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس در این لایحه به حضور وحدت هنانوف در بازی‌های تیم ملی تاجیکستان اشاره و تأکید کرده است این بازیکن کاپیتان تیم ملی کشورش است و بازیکن مؤثری در جام ملت‌های آسیا بوده است.

بیشتر بخوانید
اگر بدون تیم هم می‌ماندم پرسپولیسی نمی‌شدم

همچنین باشگاه پرسپولیس با ارائه مستندات پزشکی، تأکید کرده وحدت هنانوف پس از حضور در جام ملت‌های آسیا چندین هفته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس نبوده است. پس از آن نیز بنابر نظر پزشک تیم، این بازیکن در معرض مصدومیت بوده و به همین دلیل کادر فنی برای سلامت این بازیکن چندان ریسک نکرده است.

سرخپوشان در بخش دیگری از لایحه خود تأکید کرده‌اند وحدت هنانوف سه سال پیش به پرسپولیس پیوسته است و زمان امضای قرارداد او پیش از قانون سازمان لیگ مبنی بر حداقل حضور بازیکن خارجی در ۶۰ درصد مسابقات بوده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر هنانوف، مدارک و مستندات دیگری نیز درباره تعداد حضور نبیل باهویی در ترکیب پرسپولیس در نیم‌فصل اول به کمیته تدوین مقررات ارائه کرده‌ و در انتظار تصمیم این کمیته برای تعداد سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس در فصل آینده است.

طبق دستورالعمل سازمان لیگ، باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند برای فصل آینده ۱+۵ بازیکن خارجی در اختیار داشته باشند، اما باید این بازیکنان حداقل در ۶۰ درصد مسابقات حضور پیدا کنند و در غیر اینصورت سهمیه خارجی باشگاه‌ها کم خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =