ماجرای کلاه گشاد قاچاقچی انسان بر سر قاتل فراری

عامل یک درگیری مرگبار، پس از فرار از پایتخت راهی مرزهای شرقی کشور شد تا از طریق قاچاقچیان انسان از ایران فرار کند، اما قاچاقچی انسان، کلاهبردار از آب درآمد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ یک ماه قبل در یکی از خیابان‌های پایتخت درگیری مرگبار اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که جوانی به نام سهیل به همراه دختر موردعلاقه‌اش به کافه‌ای در غرب پایتخت رفته بودند. در آنجا دو پسر جوان حضور داشتند که به سهیل و دختر موردعلاقه‌اش اعتراض کردند که چرا با صدای بلند صحبت می‌کنند. همین موضوع باعث شد تا درگیری هولناکی بین آن‌ها شکل بگیرد. هر دو طرف به جان یکدیگر افتادند و در این بین سهیل که به شدت عصبانی شده بود به مغازه جگرکی برادرش که در همان حوالی بود رفت. او از آنجا یک چاقو و انبر ذغال برداشت و به سمت کافه برگشت. دو پسر جوان هنوز آنجا بودند که سهیل با ضربات چاقو، جان یکی از آن‌ها گرفت و از محل گریخت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل هولناک در همدانک / ۵ نفر خانواده جان باختند

در جریان این درگیری، پسر جوان که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان جان باخت و سیهل به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفت. او، اما تصمیم گرفت بود هر طوری شده از کشور فرار کند. به همین دلیل از طریق پرس و جو از دوستانش، با دو قاچاقچی انسان آشنا شد که قرار بود وی را به پاکستان انتقال بدهند. به همین دلیل مقداری پول به حساب آن‌ها واریز کرد و راهی روستایی در شرق کشور شد. در آنجا مابقی پول را هم به دست قاچاقچیان رساند به گمان اینکه قرار است شبانه از مرز عبور کند، اما خبر نداشت که به دام دو کلاهبردار گرفتار شده است.

بازداشت
سهیل هرچه منتظر ماند خبری از قاچاقچیان نشد؛ حتی جواب تماس‌های او را هم نمی‌دادند. او وقتی دید سرش کلاه رفته و همه سرمایه اش را از دست داده است، به تهران برگشت. او تصمیم گرفت برای مدتی در خانه یکی از اقوام خود واقع در پردیس بماند تا بتواند پول قرض کند و هر طور شده قاچاقی از کشور خارج شود، اما پلیس مخفیگاه وی را شناسایی کرد و سهیل در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: خیلی پشیمانم از اینکه نتوانستم خشم خودم را کنترل کنم. در آن لحظه خیلی عصبانی شدم، چون مقتول و دوستش، مقابل دختر موردعلاقه ام مرا تحقیر کردند. پس از قتل هم تصمیم گرفتم هر طور شده از کشور خارج شوم، چون از زندان و مجازات قصاص وحشت دارم، اما در نهایت شناسایی و دستگیر شدم.

متهم به قتل به دستور قاضی محسن اختیاری بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفته است.

منبع: همشهری‌آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1239193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =