فروش اموال غیرمنقول تملیکی در سه سال گذشته رشد ۳۴ برابری داشته است

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: فروش اموال غیرمنقول این سازمان در دولت سیزدهم رشد ۳۴ داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عبدالمجید اجتهادی اظهار کرد: در سه سال اخیر برای ۴۶۸ پرونده به مساحت حدود ۱۹۹ هزار متر مربع سند دریافت شد.

بیشتر بخوانید:

۴۰۰ هزار پرونده مالیاتی دانه‌درشت‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده است

وی افزود: رشد متراژ اسناد دریافت شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ بیش از یک هزار و ۱۱۶ درصد بوده است. همچنین در این مدت بیش از ۱۲ هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال از املاک در اختیار به فروش رسید.

معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: فروش سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن، ۳۱۳ درصد و نسبت به کل سنوات گذشته یعنی از بدو تاسیس این سازمان تا کنون ۳۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

اجتهادی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن با دفاع موثر حقوقی، ۸۸ درصد پرونده‌های تشکیل شده علیه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، منتج به رای به نفع سازمان شده است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آماری از وضعیت تعیین تکلیف اموال منقول در دولت سیزدهم ارائه کرد و گفت: تعیین تکلیف حدود ۹۴ هزار میلیارد تومان کالا به روش‌های مختلف با رشد ۶۳۴ درصدی، فروش ۲۶ هزار میلیارد تومان اموال منقول با رشد ۶۶۰ درصدی و تعیین تکلیف پرونده‌های سنواتی با بیش از ۱۰ سال ماندگاری در انبارها از مهم‌ترین دستاوردهاست.

وی گفت: در این مدت، تعیین تکلیف و فروش چهار هزار و ۱۰۰ خودرو سواری سبک و سنگین وارداتی که از سال ۱۳۹۶ در گمرکات و بنادر سراسر کشور رسوب شده بود، نیز اقدام جهادی بوده است.

منیع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1239412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =