طوفان الاقصی| تداوم حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، وقوع حادثه دریایی در ساحل یمن، سفر دو تن از مقامات آمریکایی به فلسطین اشغالی و تداوم حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه از جمله مهمترین تحولات روز ۳۱۲ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ارتش رژیم اسرائیل از بامداد امروز سه شنبه روز ۳۱۲ طوفان الاقصی، همزمان با حملات هوایی به نوار غزه، حمله و یورش گسترده‌ای به شهرهای نابلس، رام الله، قلقیلیه و البیره در کرانه باختری انجام داد که طی آن یک نفر در رام الله به شهادت رسید و علاوه بر تخریب منازل فلسطینیان، تعدادی از جوانان کرانه باختری به دست لباس شخصی‌ها ربوده شدند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| هلاکت نظامی ارتش رژیم اسرائیل در جنوب نوار غزه

مهمترین تحولات روز ۳۱۲ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

شهادت جوانی فلسطینی در رام الله

رسانه‌های فلسطین صبح امروز سه شنبه گزارش دادند که معتز صرصور، جوان فلسطینی در حمله بامداد امروز نظامیان اشغالگر به شهر رام الله به شهادت رسیده است.

در پی شهادت این جوان، جنبش دانشجویی دانشگاه بیرزیت در رام الله واقع در کرانه باختری اعلام اعتصاب سراسری کرد.

شهادت ۱۰ فلسطینی در بمباران خانه‌ای در خان یونس

ارتش اشغالگر صهیونیستی خانه‌ای را در شهرک عبسان در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد که بنا به گفته منابع پزشکی، در این حمله ۱۰ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی فعال شد

رسانه‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز از به صد در آمدن آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی و اصابت موشک به این مناطق خبر دادند.

بلینکن به فلسطین اشغالی سفر می کند

رسانه‌های صهیونیس از سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس گزارش روزنامه یدیعوت آحارانوت، وزیر خارجه آمریکا، شب فردا در یک تور خاورمیانه‌ای شامل قطر و مصر وارد فلسطین اشغالی می شود.

سفر بلینکن به اراضی اشغالی بعد از آن سفر آموس هوکشتاین، فرستاده بایدن صورت می‌گیرد که رسانه‌های رژیم اسرائیل شب گذشته گزارش دادند که او برای از سرگیری تلاش‌های خود برای حل بحران بین لبنان و اسرائیل وارد اسرائیل شده است.

تخریب خانه ۲ اسیر فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز سه‌شنبه به شهرهای رام الله و بیره در کرانه باختری یورش برده و خانه دو اسیر فلسطینی را منفجر کردند. صهیونیست‌ها در شهر بیره منزل اسیر خالد الخاروف و در محله الطیره در شهر رام الله نیز منزل اسیر ایسر البرغوثی را منفجر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =