کشفیات میلیاردی پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۶ کانتینر حامل لیفتراک و قطعات ماشین آلات راه سازی قاچاق در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر تجاری استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با قاچاق سازمان یافته،حین گشت زنی در محوطه اسکله به ۶ کانتینر مستقر در محل مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در بازرسی فنی ودقیق از کانتینر ها مشخص شد بصورت قاچاق وارد شده که مجموعا ۱۵ دستگاه لیفتراک، ۵ عدد قطعات ماشین آلات راه سازی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده از این کامیون‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سیریک یک دستگاه خودروی تویوتا پرادو قاچاق شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز شب گذشته حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم در محور "سیریک - میناب" به یک دستگاه خودروی تویوتا پرادو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز، و اجرای طرح مهار، راننده عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شد که ضمن توقیف خودرو مورد نظر، در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودرو فاقد مجوز بوده و قاچاق است.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش خودرو قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شناسایی متهم متواری، تلاش مأموران برای دستگیری وی ادامه دارد.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای پیام/

کد خبر: 1240812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =